Jednym z najbardziej angażujących i wywołujących najwięcej emocji widzów sposobów prezentacji opinii czy referencji jest video case study.
Jednym z najbardziej angażujących i wywołujących najwięcej emocji widzów sposobów prezentacji opinii czy referencji jest video case study.
Oto 3 sposoby na mierzenie skuteczności działań content marketingowych. Sprawdź je sam!
Jakich błędów należy unikać, rozpoczynając program social sellingowy? Oto 7 grzechów głównych, które mogą Cię skusić.
W komunikacji B2B, jak i B2C obecna jest część trendów dotyczących video. Warto wiedzieć, jakie formaty najlepiej przysłużą się Twojej firmie.
Wybór odpowiednich osób jest jednym ze strategicznych elementów osiągnięcia sukcesów w social sellingu, więc warto poświęcić mu trochę więcej uwagi.
W skrócie program Employee Advocacy polega na aktywnym zaangażowaniu pracowników w pokazywanie codziennych działań firmy. Najczęściej wykorzystywanym do tego kanałem komunikacji są social media.
Chcemy czy nie – LinkedIn to przestrzeń, w której jesteśmy oceniani. Z jednej strony oceniają nas odbiorcy publikacji, a z drugiej – sam portal wielowymiarowo ocenia nasze działania (lub ich brak), przyznając nam określony SSI (Social Selling Index).
Praktycznie każdy post opublikowany na LinkedIn zawiera w sobie jeden lub kilka hashtagów. Zastanawiałeś się kiedyś po co tak naprawdę je umieszczamy i jak to robić, aby algorytm promował Twoje treści? Na te pytania postaram się odpowiedzieć poniżej.
Okres urlopowy to moment na danie sobie nieco luzu, na odpoczynek i ładowanie baterii. Warto jednak pomyśleć o tym, by tego nie zmarnować i po powrocie do pracy, znów nie być wrakiem człowieka po dwóch tygodniach. Pomóc może w tym odpowiednia ergonomia naszej pracy.
Komunikacją skierowaną do firm zajmuję się od ponad 10 lat. Przez ten czas spotkałam się z wieloma założeniami i twierdzeniami odnośnie marketingu B2B – bardziej i mniej zgodnymi z prawdą. Wielu osobom wydaje się, że coś tam na temat marketingu i prowadzenia komunikacji wiedzą, ale już nie wszyscy są gotowi tę swoją wiedzę weryfikować ze specjalistami.
Aby zadbać o obecność naszej firmy na Instagramie, warto korzystać ze wszystkich dostępnych formatów, w tym Instagram Reels, ponieważ każdy z nich dociera do trochę innej grupy odbiorców.
Komunikacja firm i marek w erze cyfrowej jest łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Docieramy do potencjalnych odbiorców poprzez stałą obecność w mediach społecznościowych, wzmocnioną świadomym działaniem ambasadorów marki i pracowników firmy.