Blog

Proponowane

Format wideo pozwala na dotarcie do szerszej grupy odbiorców i przekazanie informacji w sposób bardziej przystępny i atrakcyjny.

Czy wiesz, że niemal połowa użytkowników Internetu poszukuje treści związanych z produktami lub usługami jeszcze przed wizytą w sklepie[1]? To doskonała szansa dla marki, aby się zaprezentować. Informacje, z jakimi się styka odbiorca, mają realny wpływ na ostateczną decyzję o zakupie.

Nie da się nie zauważyć, że social media coraz mocniej budują zaangażowanie klientów i kreują wizerunek marek. Informacje i opinie znalezione w Internecie mają duży wpływ na nasze decyzje zakupowe. Dzięki nim jesteśmy w stanie wyrobić sobie opinię na temat danej marki. Dzisiaj zrobienie dobrego pierwszego wrażenia w Internecie jest tak samo ważne jak w realnym świecie. Social media dają nie tylko możliwość dotarcia bezpośrednio do odbiorcy, lecz także budowania wokół siebie silnej społeczności.

Rok 2023 w designie przyniesie zarówno nowości, jak i sentymentalne powroty. Czego możemy się spodziewać kiedy przycichną już sylwestrowe fajerwerki?

Newsletter to przecież nie tylko reklama, którą odbiorca skasuje, gdy tylko trafi do jego skrzynki odbiorczej. To może być źródło wiedzy, na które czytelnik będzie czekać i od którego lektury nie będzie mógł się oderwać.

Różnorodność digitalowych form oraz ich dostępność „od ręki” umożliwiają firmom technologicznym praktycznie natychmiastowe uruchomienie poszczególnych etapów lejka sprzedażowego.

W komunikacji B2B, jak i B2C obecna jest część trendów dotyczących video. Warto wiedzieć, jakie formaty najlepiej przysłużą się Twojej firmie.

Wybór odpowiednich osób jest jednym ze strategicznych elementów osiągnięcia sukcesów w social sellingu, więc warto poświęcić mu trochę więcej uwagi.

W skrócie program Employee Advocacy polega na aktywnym zaangażowaniu pracowników w pokazywanie codziennych działań firmy. Najczęściej wykorzystywanym do tego kanałem komunikacji są social media.

Chcemy czy nie – LinkedIn to przestrzeń, w której jesteśmy oceniani. Z jednej strony oceniają nas odbiorcy publikacji, a z drugiej – sam portal wielowymiarowo ocenia nasze działania (lub ich brak), przyznając nam określony SSI (Social Selling Index).

Praktycznie każdy post opublikowany na LinkedIn zawiera w sobie jeden lub kilka hashtagów. Zastanawiałeś się kiedyś po co tak naprawdę je umieszczamy i jak to robić, aby algorytm promował Twoje treści? Na te pytania postaram się odpowiedzieć poniżej.

Okres urlopowy to moment na danie sobie nieco luzu, na odpoczynek i ładowanie baterii. Warto jednak pomyśleć o tym, by tego nie zmarnować i po powrocie do pracy, znów nie być wrakiem człowieka po dwóch tygodniach. Pomóc może w tym odpowiednia ergonomia naszej pracy. 

Głodny wiedzy?
Dowiedz się jak ugryźć sprzedaż w mediach społecznościowych.

Pobierz nasz darmowy e-book, w którym znajdziesz komplet wiedzy o #EmployeeAdvocacy!

Czy zgadzasz się na warunki korespondencji?

Odbieram ebooka
Employee Advocacy, starter, ebook, Social Cube