Szkolenia

Jesteśmy zespołem praktyków, którzy na co dzień realizują wspólnie z Klientami strategie social selling oraz content marketing, także szkolenia z LinkedIna, efektywnej komunikacji czy content marketingu.

Czego nauczysz się na naszych szkoleniach?

Pokażemy Wam, jak prowadzić działania w mediach społecznościowych, aby przekuwać je w relacje biznesowe i skuteczną sprzedaż.

Ponad 85% klientów B2B szuka informacji o produktach, usługach i partnerach biznesowych w sieci. Wiarygodność firmy, ale także osób, z którymi współpracują, ma w tym przypadku ogromne znaczenie! Podczas naszych szkoleń dowiecie się, jak wykorzystując media społecznościowe stworzyć wizerunek eksperta, budować wiarygodną markę osobistą i z sukcesem generować kolejne szanse sprzedażowe. Rozwój kompetencji zespołu w ramach naszych programów szkoleniowych to dobra inwestycja!

 

Podczas szkoleń uzbroimy Cię w wiedzę o tym, jak:
• szybciej i skuteczniej trafić do nowych klientów, a także utrzymywać kontakty z obecnymi klientami
• zbudować rozpoznawalną markę osobistą i wizerunek eksperta w sieci
• tworzyć efektywne treści w mediach społecznościowych – content marketing (również video content) nie będzie miał dla Ciebie tajemnic
• traktować social media jako narzędzie do generowania nowych szans sprzedażowych
• stworzyć i wdrożyć strategię social selling
• wykorzystywać narzędzia wspierające social selling

Pakiety szkoleniowe

LinkedIn Mastery Class

  • Starter Pack
  • Wdrożenie Social Selling
  • Sales Navigator

Nauczymy Twój zespół, jak wykorzystywać LinkedIn, aby zamieniać akcje w reakcje, czyli zwiększać sprzedaż.

 

Jakie kompetencje uzyskasz?
Budowania marki osobistej z wykorzystaniem LinkedIn
Nawiązywania relacji biznesowych w mediach społecznościowych
Tworzenia angażujących treści
Budowania lejka sprzedażowego na LinkedIn
Efektywne zarządzanie szansami sprzedażowymi w Sales Navigator

Dowiedz się więcej

Social Selling Pro

  • Starter Pack
  • Wdrożenie Social Selling
  • Sales Navigator
  • Video Marketing
  • Sales Navigator

Chcesz dowiedzieć się, jak kompleksowo prowadzić program, który realizuje wspólne cele marketingu i sprzedaży?

Przeprowadzimy Was przez ten proces krok po kroku.

 

Jakie kompetencje uzyskasz?
Budowanie marki osobistej z wykorzystaniem mediów społecznościowych
Nawiązywania relacji biznesowych w mediach społecznościowych
Tworzenia angażującego content marketingu opartego o strategię komunikacji oraz planowanie działań video
Budowania lejka sprzedażowego na LinkedIn
Efektywne zarządzanie szansami sprzedażowymi w Sales Navigator

Dowiedz się więcej

Content Marketer B2B

  • Warsztat strategiczny
  • Content Marketing
  • Video Marketing

Jaka ścieżka prowadzi Klienta do Waszej firmy? Warto zadbać o to, aby ta podróż stała się przygodą pełną pozytywnych doświadczeń, odkryć i wartościowej wiedzy.

Przeprowadzimy Was przez ten proces krok po kroku.

 

Jakie kompetencje uzyskasz?
Stworzenie podstawy dla strategii komunikacji w social mediach
Tworzenie treści, które angażują odbiorców
Planowanie contentu na ścieżce zakupowej klienta
Przygotowanie do nagrań i występowania przed kamerą

Dowiedz się więcej

Sales Navigator

Poznaj tajniki social sellingu i wykorzystaj potencjał LinkedIn Sales Navigator w swoim biznesie!

Dowiedz się więcej

Najczęściej zadawane pytania

Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?

Wszystkie nasze szkolenia mają formę warsztatową, dlatego rekomendowana przez nas wielkość grupy to 4-8 osób.

Jak przeprowadzacie szkolenie?

W zależności od ustaleń i możliwości obu stron, umawiamy się na realizację szkolenia w naszym biurze, w biurze klienta, on-line lub hybrydowo.

Czy dostanę świadectwo ukończenia szkolenia?

Oczywiście! Na życzenie przygotujemy dla Ciebie potwierdzenie ukończenia szkolenia.

Jakie materiały otrzymam po szkoleniu?

Po ukończonym szkoleniu prześlemy Ci prezentację z najważniejszymi informacjami.

Czy możemy pracować na przykładach z mojej branży?

Oczywiście! Dążymy do tego, aby przekazywana wiedza była „jak najbliżej” codziennej pracy uczestników.

Czy podczas szkolenia pracuję na własnych kontach social media?

Trenerzy omawiają i pokazują przykłady z ich kont, ale następująca później część warsztatowa jest prowadzona przez uczestników na ich kontach. Dzięki temu od razu wdrażasz zdobytą wiedzę.

Jak zamówić szkolenie?

Skontaktuj się z nami: szkolenia@socialcube.pl podając kontakt do siebie. Oddzwonimy i w czasie rozmowy ustalimy jaki pakiet będzie dla Ciebie odpowiedni.

Rozwiń listę typowych pytań

Wybierz odpowiedni program dla siebie

Poniżej znajdziesz podpowiedź.

Jak realizujemy nasze szkolenia?

Poznaj naszych Trenerów

Paweł Mączka CEO SocialCube, CTO Storware

CTO Storware oraz CEO SocialCube. W branży IT oraz Social Media działa od 12 lat. Od siedmiu lat zajmuje się rozwojem produktów software’owych jako jeden z założycieli firmy Storware. W 2018 założył spółkę SocialCube – agencję specjalizującą się w doradztwie w zakresie sprzedaży B2B przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji.

Swoim doświadczeniem dzieli się nie tylko z pracownikami obu firm, ale także w trakcie szkoleń, konferencji oraz cyklicznych meetupów Social Selling Cube Poland. Od 3 lat prowadzi szkolenia z LinkedIn. Dodatkowo jest twórcą autorskich programów oraz wystąpień: #SocialCafe, #fridaydose czy the #backupmonster show.

Specjalizacja
– branża IT, szkolenie osób technicznych
– wykorzystanie LinkedIn w sprzedaży, w tym LinkedIn Sales Navigator
– budowanie zaangażowania ambasadorów w programach Employee Advocacy

Sprawdź nasze pakiety szkoleniowe

Wierzymy, że dzieląc się wiedzą i doświadczeniem, możemy zmieniać świat marketingu na lepsze. Dołącz do naszej kreatywnej społeczności i zobacz co serwujemy:

Inne bezpłatne prelekcje szkoleniowe

Wierzymy, że dzieląc się wiedzą i doświadczeniem, możemy zmieniać świat marketingu na lepsze. Dołącz do naszej kreatywnej społeczności i zobacz co serwujemy:

Wróć na górę