Social media

Strategia komunikacji marketingowo-sprzedażowej firmy, z wykorzystaniem kanałów social media, zapewnia dostęp do ogromnej liczby nowych klientów. 30 milionów Polaków to aktywni użytkownicy Internetu, a 50% z nich używa z mediów społecznościowych (Hootsuite & We Are Social 2020). Trudno zatem wyobrazić sobie komunikację marketingowo-sprzedażową bez wykorzystania tych kanałów, prawda?

Jeżeli szukasz zespołu, który pomoże Ci poprowadzić profile w social media i zrobić z nich użytek – jesteś w dobrym miejscu. Wiemy, jak budować społeczności i z ich pomocą rozwijać biznes. Twórz rozpoznawalną markę i sprzedawaj więcej!

Social Media

To dziś jeden z wiodących kanałów komunikacji marek. Jeżeli chcesz budować lojalną społeczność klientów oraz być z nimi w stałym kontakcie – nie ma lepszego miejsca. Dzięki temu, media społecznościowe mogą być skutecznym kanałem nie tylko budowania świadomości marki, ale również sprzedaży.

Employer Branding

To działania, które mają na celu zbudowanie dobrego wizerunku pracodawcy w oczach kandydatów oraz dbanie o satysfakcję z pracy obecnych członków zespołów firmowych. Rosnąca konkurencja o pozyskanie jak najlepszych specjalistów branżowych motywuje do pracy nad spójnym wizerunkiem firmy już nie tylko w relacji do konsumentów, ale również partnerów biznesowych. Tworząc kampanie employer brandingowe wykorzystujemy m.in. media społecznościowe, aby budować społeczności, oraz Video Marketing w celu pokazania ludzkiej twarzy marki.

LinkedIn – company page

Profil firmowy na Linkedin to wizytówka organizacji. To doskonałe medium do dzielenia się domenową, ekspercką wiedzą klienta. Poparta konkretnymi przykładami, nastawionymi na korzyści biznesowe, wiedza przyniesie przedsiębiorstwu realne profity wizerunkowe.

Audyt profilu na LinkedIn

Zbudowanie rozpoznawalności w sieci to dziś jeden z filarów skutecznego marketingu. Jednym z kanałów, który warto włączyć do swojej strategii marketingowej jest LinkedIn. Ten portal społecznościowy gromadzi ponad 660 milionów specjalistów z całego świata. Ułatw potencjalnym Klientom lub pracodawcom ścieżkę kontaktu! Wypełnij profil rzetelnie i aktualizuj go regularnie - dzięki temu będzie się dobrze pozycjonował w wyszukiwarce.

Instagram – company page

Coraz chętniej komunikujemy się za pomocą obrazów i filmów. Dobrze zaprojektowane treści angażują odbiorców oraz wzbudzają ogromne emocje! A jak wiadomo – większość decyzji zakupowych jest podejmowana właśnie pod ich wpływem. Wykorzystaj do tego Instagram – to kanał, który doskonale sprawdza się, gdy do narracji marki chcemy wpleść elementy stylu życia, pokazać produkt lub usługę w codziennym użytku, a nawet stworzyć kampanię Employer Branding. Ten kanał dobrze sprawdza się u Klientów, których grupa odbiorców jest stosunkowo młoda, otwarta na nowości i zaangażowana w interakcje z markami w Social Media.

Strategia komunikacji

Nie wystarczy raz opowiedzieć historię, aby została zapamiętana. Właśnie dlatego spójność komunikacji marki ma znaczący wpływ na jej wiarygodność. Strategia komunikacji ma na celu usystematyzowanie działań marketingowych oraz ich długofalowe zaplanowanie.

Employee Advocacy

Uczyń z pracowników ambasadorów Twojej marki. Zrealizuj z nami program, który zbuduje zaufanie i lojalne grono odbiorców. Dzięki naszym wspólnym, zaplanowanym działaniom, wypowiedzi i publikacje pracowników, z wykorzystaniem ich biznesowych profili, przyczynią się do aktywnego budowania silnej pozycji Twojej marki.

LinkedIn – profil osobisty

Media społecznościowe są dziś ważnym kanałem komunikacji marki osobistej. Większość z nas bardziej ufa rekomendacjom osób niż firm. Wierzymy w kompetencje i doświadczenie wiarygodnych specjalistów. Budując markę eksperta możesz stać się ambasadorem swojej firmy lub pracodawcy. W myśl idei human to human najlepszą referencją są ludzie – to za pomocą Personal Brandingu budujemy relacje i wzbudzamy zaufanie odbiorców. Pomagamy naszym Klientom realizować w taki sposób, aby dzielić się wiedzą i mieć realny wpływ na sprzedaż.

Facebook - fanpage

W Polsce aktywnych jest obecnie 16 milionów użytkowników Facebooka. Dla wielu firm stał się on głównym kanałem komunikacji z klientami. To doskonałe miejsce, aby pokazać ludzkie oblicze firmy i działalności pozabiznesowej, a także wzbudzić sympatię odbiorców. Jak zapaść im w pamięć? Publikowanie wartościowych treści to najlepszy sposób. Pomożemy Ci zbudować społeczność, której zaangażowanie przełoży się na sukces biznesowy Twojej firmy.

Twitter

Dynamicznie rozwijające się i zmieniające branże wymagają szybkiej komunikacji, również tej z klientami. To także doskonałe narzędzie do działań reklamowych! Krótkie treści oparte o najnowsze tematy – właśnie tym charakteryzuje się Twitter. Medium gromadzi użytkowników z całego świata, którzy lubią być na bieżąco. Dzieląc się wiedzą, zyskasz lojalną społeczność o dużym potencjale biznesowym.