Blog

Proponowane

Praktycznie każdy post opublikowany na LinkedIn zawiera w sobie jeden lub kilka hashtagów. Zastanawiałeś się kiedyś po co tak naprawdę je umieszczamy i jak to robić, aby algorytm promował Twoje treści? Na te pytania postaram się odpowiedzieć poniżej.

Okres urlopowy to moment na danie sobie nieco luzu, na odpoczynek i ładowanie baterii. Warto jednak pomyśleć o tym, by tego nie zmarnować i po powrocie do pracy, znów nie być wrakiem człowieka po dwóch tygodniach. Pomóc może w tym odpowiednia ergonomia naszej pracy. 

Komunikacją skierowaną do firm zajmuję się od ponad 10 lat. Przez ten czas spotkałam się z wieloma założeniami i twierdzeniami odnośnie marketingu B2B – bardziej i mniej zgodnymi z prawdą. Wielu osobom wydaje się, że coś tam na temat marketingu i prowadzenia komunikacji wiedzą, ale już nie wszyscy są gotowi tę swoją wiedzę weryfikować ze specjalistami.

Praktycznie każdy post opublikowany na LinkedIn zawiera w sobie jeden lub kilka hashtagów. Zastanawiałeś się kiedyś po co tak naprawdę je umieszczamy i jak to robić, aby algorytm promował Twoje treści? Na te pytania postaram się odpowiedzieć poniżej.

Okres urlopowy to moment na danie sobie nieco luzu, na odpoczynek i ładowanie baterii. Warto jednak pomyśleć o tym, by tego nie zmarnować i po powrocie do pracy, znów nie być wrakiem człowieka po dwóch tygodniach. Pomóc może w tym odpowiednia ergonomia naszej pracy. 

Komunikacją skierowaną do firm zajmuję się od ponad 10 lat. Przez ten czas spotkałam się z wieloma założeniami i twierdzeniami odnośnie marketingu B2B – bardziej i mniej zgodnymi z prawdą. Wielu osobom wydaje się, że coś tam na temat marketingu i prowadzenia komunikacji wiedzą, ale już nie wszyscy są gotowi tę swoją wiedzę weryfikować ze specjalistami.

Aby zadbać o obecność naszej firmy na Instagramie, warto korzystać ze wszystkich dostępnych formatów, w tym Instagram Reels, ponieważ każdy z nich dociera do trochę innej grupy odbiorców.

Komunikacja firm i marek w erze cyfrowej jest łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Docieramy do potencjalnych odbiorców poprzez stałą obecność w mediach społecznościowych, wzmocnioną świadomym działaniem ambasadorów marki i pracowników firmy.

Zmiany na rynku pracy, które miały miejsce na przestrzeni ostatnich dwóch lat spowodowały, że coraz więcej firm zaczęło intensyfikować swoje działania rekrutacyjne prowadzone w kanałach online.

Każda transakcja B2B zawierana jest pomiędzy ludźmi. Stąd idea, aby prowadzić komunikację human-to-human wydaję się dość oczywista.

O sile podcastów zdążyli się już przekonać chyba wszyscy. Jak przygotować się do nagrania swojego podcastu? Wbrew pozorom mówi się o tym dość mało.

Kiedy ostatnio dostaliście przez LinknedIn ofertę, która była dla Was naprawdę interesująca? Z której wynikało, że osoba po drugiej stronie poznała Wasze potrzeby i oczekiwania? Coraz częściej do naszych skrzynek trafiają wiadomości, których nie można nazwać inaczej niż spamem. A przecież nie tędy droga…

Głodny wiedzy?
Dowiedz się jak ugryźć sprzedaż w mediach społecznościowych.

Pobierz nasz darmowy e-book, w którym znajdziesz komplet wiedzy o #EmployeeAdvocacy!

Czy zgadzasz się na warunki korespondencji?

Odbieram ebooka
Employee Advocacy, starter, ebook, Social Cube