Blog

Proponowane

Format wideo pozwala na dotarcie do szerszej grupy odbiorców i przekazanie informacji w sposób bardziej przystępny i atrakcyjny.

Czy wiesz, że niemal połowa użytkowników Internetu poszukuje treści związanych z produktami lub usługami jeszcze przed wizytą w sklepie[1]? To doskonała szansa dla marki, aby się zaprezentować. Informacje, z jakimi się styka odbiorca, mają realny wpływ na ostateczną decyzję o zakupie.

Nie da się nie zauważyć, że social media coraz mocniej budują zaangażowanie klientów i kreują wizerunek marek. Informacje i opinie znalezione w Internecie mają duży wpływ na nasze decyzje zakupowe. Dzięki nim jesteśmy w stanie wyrobić sobie opinię na temat danej marki. Dzisiaj zrobienie dobrego pierwszego wrażenia w Internecie jest tak samo ważne jak w realnym świecie. Social media dają nie tylko możliwość dotarcia bezpośrednio do odbiorcy, lecz także budowania wokół siebie silnej społeczności.

Marketing wideo przeszedł długą drogę od swoich początków – reklamy telewizyjnej. W przeszłości ograniczał się głównie do tradycyjnych mediów, takich jak właśnie telewizja i film, których produkcja mogła być kosztowna i czasochłonna. Jednak wraz z rozwojem technologii cyfrowej i mediów społecznościowych marketing wideo stał się bardziej dostępny i przystępny cenowo dla firm każdej wielkości. Stworzył też zupełnie nowe możliwości i wyzwania dla twórców i ekspertów od reklamy.

Format wideo pozwala na dotarcie do szerszej grupy odbiorców i przekazanie informacji w sposób bardziej przystępny i atrakcyjny.

Video marketing może pomóc firmom w zwiększeniu zasięgu, zainteresowania, wiarygodności, sprzedaży i świadomości marki, co czyni go atrakcyjną inwestycją dla firm, które chcą wyróżnić się i osiągnąć sukces w konkurencyjnym środowisku marketingowym.

Jednym z najbardziej angażujących i wywołujących najwięcej emocji widzów sposobów prezentacji opinii czy referencji jest video case study.

W najnowszym wydaniu programu, prowadzący Paweł Mączka zaprosił do studia Tristana Tresara – doświadczonego sprzedawcę i założyciela Algorytmii, aby porozmawiać o wykorzystaniu algorytmów w sprzedaży i marketingu.

AI coraz bardziej ingeruje w nasze życie. Także w naszą pracę. Już teraz rozmawiamy z botami, nie konsultantami, a kasy samoobsługowe zastąpiły stanowiska kasjerów.

W dzisiejszej sytuacji rynkowej wdrażanie strategii employer brandingowej powinno być dla pracodawców standardem.

Rynek B2B stoi w obliczu zmian oczekiwań klientów. Przedstawiamy wybrane strategie marketingowe, które warto wdrożyć w 2023.

W Święta ważna jest pomysłowość, innowacja, humor i nawiązanie do tradycji. Kampania musi wyrażać emocje i nawiązywać do prawdziwego życia.

Głodny wiedzy?
Dowiedz się jak ugryźć sprzedaż w mediach społecznościowych.

Pobierz nasz darmowy e-book, w którym znajdziesz komplet wiedzy o #EmployeeAdvocacy!

Czy zgadzasz się na warunki korespondencji?

Odbieram ebooka
Employee Advocacy, starter, ebook, Social Cube