Blog

Proponowane

Mamy już połowę 2021 roku. Prawdopodobnie hasło „podcast“ mogłaś/eś usłyszeć już wszędzie, gdzie było to możliwe. Jeśli przyszło Ci na myśl, żeby nagrać swój własny – jest to prostsze, niż Ci się wydaje.

Ostatni rok pokazał nam, że szkolenia online bardzo łatwo mogą zastąpić te stacjonarne. Chociaż kiedyś nauka bez obecności eksperta w sali wydawała się być abstrakcją, pandemia dobitnie pokazała, że szkolenia i warsztaty nie muszą się odbywać w salach, a zajęcia prowadzone online są równie wysokiej jakości.

Po kilkuset rozmowach, które przeprowadziliśmy z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami, mamy obraz najczęściej pojawiających się obiekcji i wątpliwości dotyczących social sellingu.

Tworzysz teksty do mediów społecznościowych? Opisy produktów na stronę sklepu? A może tworzysz materiały promocyjne dla swojej firmy? Jeśli chcesz poprawić styl, a tym samym jakość swoich tekstów, w poniższym artykule znajdziesz 5 wskazówek, które Ci to ułatwią.

Dla nikogo nie jest już tajemnicą, że media społecznościowe mają ogromny potencjał i w interesie marek jest nie tylko obecność w nich, ale również stała aktywność, która może przełożyć się zarówno na wzrost rozpoznawalności marki, jak i przychodów. Skąd jednak mamy wiedzieć, że podejmowane przez naszą firmę działania w social mediach są właściwe i przynoszą oczekiwane efekty? W jaki sposób mierzyć ich skuteczność? Do tego posłużyć mogą nam KPI.

Mamy już połowę 2021 roku. Prawdopodobnie hasło „podcast“ mogłaś/eś usłyszeć już wszędzie, gdzie było to możliwe. Jeśli przyszło Ci na myśl, żeby nagrać swój własny – jest to prostsze, niż Ci się wydaje.

Ostatni rok pokazał nam, że szkolenia online bardzo łatwo mogą zastąpić te stacjonarne. Chociaż kiedyś nauka bez obecności eksperta w sali wydawała się być abstrakcją, pandemia dobitnie pokazała, że szkolenia i warsztaty nie muszą się odbywać w salach, a zajęcia prowadzone online są równie wysokiej jakości.

Po kilkuset rozmowach, które przeprowadziliśmy z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami, mamy obraz najczęściej pojawiających się obiekcji i wątpliwości dotyczących social sellingu.

Jakie kanały wykorzystać w komunikowaniu treści Employer Brandingowych? Jak dopasować konkretne kanały do swojej grupy docelowej?Dowiedz się!

Kim byłaby Twoja marka, gdyby była człowiekiem? Tryskającym humorem Błaznem, wszystkowiedzącym Mędrcem czy szukającym przygód Odkrywcą?

Chcesz poznać opinię swoich obserwatorów i dowiedzieć się co sądzą o ważnych dla Twojego biznesu kwestiach? Dzięki nowej funkcjonalności na LinkedIn możesz łatwo utworzyć ankietę i zadać im dowolne pytanie.

Czym jest tone of voice? Dlaczego jest tak ważny? W jaki sposób go stworzyć? Gdzie stosować wypracowany ton komunikacji? Sprawdź!

Głodny wiedzy?
Dowiedz się jak ugryźć sprzedaż w mediach społecznościowych.

Pobierz nasz darmowy e-book, w którym znajdziesz komplet wiedzy o #EmployeeAdvocacy!

Czy zgadzasz się na warunki korespondencji?

Odbieram ebooka
Employee Advocacy, starter, ebook, Social Cube