Wróć do poprzedniej strony

Social Selling Pro

  • Starter Pack
  • Content Marketing
  • Wdrożenie Social Selling
  • Video Marketing
  • Sales Navigator
  • 35h zajęć
  • 5 miesięczny cykl
  • 3 trenerów
  • indywidualne konsultacje
  • wydarzenie stacjonarne
  • wydarzenie online
Szkolenie Social Selling Pro

Chcesz dowiedzieć się, jak kompleksowo prowadzić program, który realizuje wspólne cele marketingu i sprzedaży? Przeprowadzimy Was przez ten proces krok po kroku!

Czas trwania programu: 5 miesięcy, 35 godzin.

Do kogo skierowane jest szkolenie Social Selling Pro?

Zespoły sprzedaży
Marketerzy
HR Managerowie
1 Starter Pack
2 Content Marketing
3 Wdrożenie Social Selling
4 Video Marketing
5 Sales Navigator w praktyce

Co wchodzi w skład pakietu?

Starter Pack

Nauczysz się wykorzystywać LinkedIn tak, aby budować świadomość swojej marki oraz generować więcej szans sprzedażowych.

  • Jakie możliwości daje LinkedIn?
    Jak wykorzystywać social media w biznesie? Profil firmowy – wizytówka firmy. Przegląd funkcji LinkedIn.
  • Profil osobisty | Warsztat: audyt profilu osobistego.
    Jak budować markę osobistą? Na czym polega Employee Advocacy?
  • Content Marketing w pigułce | Warsztat: przygotowanie publikacji na LinkedIn.
    Jakie treści tworzyć na LinkedIn? Metodologia publikacji. Dobre praktyki tworzenia postów. Formaty wizualne.
  • Networking online | Warsztat: nawiązywanie kontaktów na LinkedIn.
    Dlaczego interakcje są kluczowe? Jak budować relacje? Jak budować jakościową sieć kontaktów? Kultura LinkedIn – dos and don’ts interakcji na LinkedIn.
  • Analizowanie działań
    Planowanie pracy. Analityka publikacji. Narzędziownia.

 

Content Marketing​

Uczestnicy warsztatu poznają dobre praktyki tworzenia i wdrażania strategii content marketing od podstaw. Omówimy planowanie, wdrażanie, realizację i analizę działań.

  • Wprowadzenie
    Jak treści wpływają na biznes? Grupa docelowa ma znaczenie. Strategia content marketing, czyli big picture.
  • Planowanie
    Kalendarz publikacji. Generowanie kontekstów. Recycling treści.
  • Storytelling
    Twój bohater. Historia marki. Data storytelling. Wartości marki. Komunikowanie wartości – język wypowiedzi.
  • Tworzenie treści
    Efektywny research. Konspekt publikacji. Schematy budowania tekstu. Krótkie i długie formy. Dobre praktyki redaktorskie. Warsztat copywriterski.
  • Dystrybucja i analiza
    Jak analizować wyniki? W jaki sposób content generuje sprzedaż? Narzędziownia.

Warsztat: opowiedz historię swojej marki

 

Wdrożenie Social Selling

Zyskasz solidną dawkę wiedzy o budowaniu marki eksperta oraz wykorzystywaniu mediów społecznościowych w sprzedaży.

  • Strategia w Social Mediach
    Wprowadzenie do nowoczesnej sprzedaży. Strategia Social Selling. Narzędziownia.
  • Budowanie marki eksperta
    Proces sprzedaży na LinkedIn. Profesjonalny profil na LinkedIn. Budowanie społeczności. Nawiązywanie relacji biznesowych w sieci.
  • Social Selling step by step
    Tworzenie angażujących treści. Wizerunek eksperta a sprzedaż. Wdrożenie programu Employee Advocacy. Przekuwanie relacji online w szanse sprzedażowe. Generowanie szans sprzedażowych. Analiza efektów, czyli jak nie spocząć na laurach

Video Marketing

Pokażemy, jak zaplanować kampanię video, stworzyć dobry scenariusz i przygotować się do nagrania. Przećwiczymy wystąpienia przed kamerą i opowiadanie historii.

  • Video w Digital Marketingu
    Video Marketing w liczbach. Social video i filmy intencjonalne. Nawyki odbiorców. Budowanie zaangażowania odbiorców.
  • Formaty video
    Formaty filmów. Cele publikacji. Case study wybranych produkcji filmowych.
  • Przygotowanie do wystąpienia
    Tworzenie koncepcji. Pisanie scenariusza. Wizerunek i wygląd. Mowa i dykcja. Panowanie nad stresem.
  • Produkcja filmu
    Video SETUP. Od czego zacząć? Cykle video. Montaż i postprodukcja. Kiedy film jest dobry?
  • Dystrybucja treści
    Jakie kanały wybierać? Promocja treści video. Planowanie działań.
  • Część warsztatowa
    Ćwiczenie: zapamiętywanie tekstu. Ćwiczenie: nagraj swój elevator pitch.

Sales Navigator​ w praktyce

  • Co to jest Sales Navigator?
    Przegląd wszystkich kluczowych funkcjonalności. Różnice pomiędzy bezpłatną a płatną wersją LinkedIn.
  • Sales Navigator w prospectingu
    Podstawy wykorzystania narzędzia. Wyszukiwanie i filtrowanie. Segmentacja użytkowników. Budowanie sieci kontaktów.
  • Skuteczna sprzedaż na LinkedIn
    Ogrzewanie leadów. Prowadzenie spersonalizowanej rozmowy sprzedażowej. Integracja Sales Navigatora z innymi narzędziami.

 

Dodatkowo: 1 h konsultacji dla każdego ​uczestnika + 2 h konsultacji dla lidera zespołu

Jakie kompetencje uzyskasz?

  • Budowanie marki osobistej z wykorzystaniem mediów społecznościowych
  • Nawiązywania relacji biznesowych w mediach społecznościowych
  • Tworzenia angażującego content marketingu opartego o strategię komunikacji oraz planowanie działań video
  • Budowania lejka sprzedażowego na LinkedIn
  • Efektywne zarządzanie szansami sprzedażowymi w Sales Navigator

Konsultacje w ramach cyklu szkoleniowego

Ważną częścią każdego szkolenia są indywidualne konsultacje z trenerami. Możesz z nich skorzystać w trakcie szkolenia lub w czasie 6 miesięcy od zakończenia. Stosujesz wiedzę ze szkolenia w praktyce, robisz coraz więcej, więc pojawienie się wątpliwości jest naturalne. Po to są konsultacje 1:1.

Najczęściej zadawane pytania

Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?

Wszystkie nasze szkolenia mają formę warsztatową, dlatego rekomendowana przez nas wielkość grupy to 4-8 osób.

Jak przeprowadzacie szkolenie?

W zależności od ustaleń i możliwości obu stron, umawiamy się na realizację szkolenia w naszym biurze, w biurze klienta, on-line lub hybrydowo.

Czy dostanę świadectwo ukończenia szkolenia?

Oczywiście! Na życzenie przygotujemy dla Ciebie potwierdzenie ukończenia szkolenia.

Jakie materiały otrzymam po szkoleniu?

Po ukończonym szkoleniu prześlemy Ci prezentację z najważniejszymi informacjami.

Czy możemy pracować na przykładach z mojej branży?

Oczywiście! Dążymy do tego, aby przekazywana wiedza była „jak najbliżej” codziennej pracy uczestników.

Czy podczas szkolenia pracuję na własnych kontach social media?

Trenerzy omawiają i pokazują przykłady z ich kont, ale następująca później część warsztatowa jest prowadzona przez uczestników na ich kontach. Dzięki temu od razu wdrażasz zdobytą wiedzę.

Jak zamówić szkolenie?

Skontaktuj się z nami: szkolenia@socialcube.pl podając kontakt do siebie. Oddzwonimy i w czasie rozmowy ustalimy jaki pakiet będzie dla Ciebie odpowiedni.

Rozwiń listę typowych pytań

Głody odpowiedzi? Zadaj nam swoje pytania.

Nie masz czasu do stracenia? Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o ofercie dla Ciebie.

Porozmawiaj o szkoleniu Chcę uzyskać ofertę szkolenia

Zobacz również nasze darmowe materiały związane z tematem szkolenia

Przeczytaj artykuł na naszym blogu i poznaj 5 kroków gwarantujących sukces w programie Social Selling.

Czym jest video intencjonalne? W jaki sposób dystrybuować je w Internecie? Czym charakteryzuje się dobry film intencjonalny? Sprawdź!

Czy posty, artykuły czy filmy video mogą przysłużyć się dla biznesu? Jasne! Dowiedz się, jak robić Content Marketing, który wspiera sprzedaż!

Wróć na górę