1
Starter Pack
2
Content Marketing
3
Wdrożenie Social Selling
4
Video Marketing
5
Sales Navigator w praktyce
Co wchodzi w skład pakietu?
Starter Pack
Nauczysz się wykorzystywać LinkedIn tak, aby budować świadomość swojej marki oraz generować więcej szans sprzedażowych.
- Jakie możliwości daje LinkedIn?
Jak wykorzystywać social media w biznesie? Profil firmowy – wizytówka firmy. Przegląd funkcji LinkedIn.
- Profil osobisty | Warsztat: audyt profilu osobistego.
Jak budować markę osobistą? Na czym polega Employee Advocacy?
- Content Marketing w pigułce | Warsztat: przygotowanie publikacji na LinkedIn.
Jakie treści tworzyć na LinkedIn? Metodologia publikacji. Dobre praktyki tworzenia postów. Formaty wizualne.
- Networking online | Warsztat: nawiązywanie kontaktów na LinkedIn.
Dlaczego interakcje są kluczowe? Jak budować relacje? Jak budować jakościową sieć kontaktów? Kultura LinkedIn – dos and don’ts interakcji na LinkedIn.
- Analizowanie działań
Planowanie pracy. Analityka publikacji. Narzędziownia.
Content Marketing
Uczestnicy warsztatu poznają dobre praktyki tworzenia i wdrażania strategii content marketing od podstaw. Omówimy planowanie, wdrażanie, realizację i analizę działań.
- Wprowadzenie
Jak treści wpływają na biznes? Grupa docelowa ma znaczenie. Strategia content marketing, czyli big picture.
- Planowanie
Kalendarz publikacji. Generowanie kontekstów. Recycling treści.
- Storytelling
Twój bohater. Historia marki. Data storytelling. Wartości marki. Komunikowanie wartości – język wypowiedzi.
- Tworzenie treści
Efektywny research. Konspekt publikacji. Schematy budowania tekstu. Krótkie i długie formy. Dobre praktyki redaktorskie. Warsztat copywriterski.
- Dystrybucja i analiza
Jak analizować wyniki? W jaki sposób content generuje sprzedaż? Narzędziownia.
Warsztat: opowiedz historię swojej marki
Wdrożenie Social Selling
Zyskasz solidną dawkę wiedzy o budowaniu marki eksperta oraz wykorzystywaniu mediów społecznościowych w sprzedaży.
- Strategia w Social Mediach
Wprowadzenie do nowoczesnej sprzedaży. Strategia Social Selling. Narzędziownia.
- Budowanie marki eksperta
Proces sprzedaży na LinkedIn. Profesjonalny profil na LinkedIn. Budowanie społeczności. Nawiązywanie relacji biznesowych w sieci.
- Social Selling step by step
Tworzenie angażujących treści. Wizerunek eksperta a sprzedaż. Wdrożenie programu Employee Advocacy. Przekuwanie relacji online w szanse sprzedażowe. Generowanie szans sprzedażowych. Analiza efektów, czyli jak nie spocząć na laurach
Video Marketing
Pokażemy, jak zaplanować kampanię video, stworzyć dobry scenariusz i przygotować się do nagrania. Przećwiczymy wystąpienia przed kamerą i opowiadanie historii.
- Video w Digital Marketingu
Video Marketing w liczbach. Social video i filmy intencjonalne. Nawyki odbiorców. Budowanie zaangażowania odbiorców.
- Formaty video
Formaty filmów. Cele publikacji. Case study wybranych produkcji filmowych.
- Przygotowanie do wystąpienia
Tworzenie koncepcji. Pisanie scenariusza. Wizerunek i wygląd. Mowa i dykcja. Panowanie nad stresem.
- Produkcja filmu
Video SETUP. Od czego zacząć? Cykle video. Montaż i postprodukcja. Kiedy film jest dobry?
- Dystrybucja treści
Jakie kanały wybierać? Promocja treści video. Planowanie działań.
- Część warsztatowa
Ćwiczenie: zapamiętywanie tekstu. Ćwiczenie: nagraj swój elevator pitch.
Sales Navigator w praktyce
- Co to jest Sales Navigator?
Przegląd wszystkich kluczowych funkcjonalności. Różnice pomiędzy bezpłatną a płatną wersją LinkedIn.
- Sales Navigator w prospectingu
Podstawy wykorzystania narzędzia. Wyszukiwanie i filtrowanie. Segmentacja użytkowników. Budowanie sieci kontaktów.
- Skuteczna sprzedaż na LinkedIn
Ogrzewanie leadów. Prowadzenie spersonalizowanej rozmowy sprzedażowej. Integracja Sales Navigatora z innymi narzędziami.
Dodatkowo: 1 h konsultacji dla każdego uczestnika + 2 h konsultacji dla lidera zespołu