Wróć do poprzedniej strony

Content Marketer B2B

  • Warsztat strategiczny
  • Content Marketing
  • Video Marketing
  • 21h zajęć
  • 3 miesięczny cykl
  • 3 trenerów
  • indywidualne konsultacje
  • wydarzenie stacjonarne
  • wydarzenie online
Szkolenie Content Marketer B2B

Jaka ścieżka prowadzi Klienta do Waszej firmy? Warto zadbać o to, aby ta podróż stała się przygodą pełną pozytywnych doświadczeń, odkryć i wartościowej wiedzy. Przeprowadzimy Was przez ten proces krok po kroku!

Czas trwania programu: 3 miesięcy, 21 godzin.

Do kogo skierowane jest szkolenie Content Marketer B2B2?

Zespoły sprzedaży
Marketerzy
HR Managerowie
1 Warsztat strategiczny
2 Content Marketing
3 Video Marketing

Co wchodzi w skład pakietu?

Warsztat strategiczny

W trakcie kilku sesji wypracowujemy sposób, w jaki Twoja marka stanie się rozpoznawalna i będzie pozytywnie postrzegana w social mediach. Precyzyjnie określimy wyróżniki marki, zdefiniujemy ofertę wartości i zaplanujemy komunikację spójną z tożsamością marki. Po warsztacie otrzymasz podsumowanie spotkania i zestaw rekomendacji.

  • Audyt komunikacji Klienta
    Przegląd dostępnych materiałów, omówienie dotychczasowych działań i celów komunikacyjnych.
  • Produkt/usługa
    Charakterystyka, wyróżniki, dobra i zła konkurencja.
  • Warsztat strategiczny
    Scharakteryzowanie grupy docelowej. Analiza SWOT, komunikacja marki (wartości, misja, wizja), tone of voice, storytelling.
  • Kanały komunikacji
    Media społecznościowe, działania niestandardowe.

 

Content Marketing

Uczestnicy warsztatu poznają dobre praktyki tworzenia i wdrażania strategii content marketing od podstaw. Omówimy planowanie, wdrażanie, realizację i analizę działań.

  • Wprowadzenie
    Jak treści wpływają na biznes? Grupa docelowa ma znaczenie. Strategia content marketing, czyli big picture.
  • Planowanie
    Kalendarz publikacji. Generowanie kontekstów. Recycling treści.
  • Storytelling
    Twój bohater. Historia marki. Data storytelling. Wartości marki. Komunikowanie wartości – język wypowiedzi.
  • Tworzenie treści
    Efektywny research. Konspekt publikacji. Schematy budowania tekstu. Krótkie i długie formy. Dobre praktyki redaktorskie. Warsztat copywriterski.
  • Dystrybucja i analiza
    Jak analizować wyniki? W jaki sposób content generuje sprzedaż? Narzędziownia.

Warsztat: opowiedz historię swojej marki

 

Video Marketing

Pokażemy, jak zaplanować kampanię video, stworzyć dobry scenariusz i przygotować się do nagrania. Przećwiczymy wystąpienia przed kamerą i opowiadanie historii.

  • Video w Digital Marketingu
    Video Marketing w liczbach. Social video i filmy intencjonalne. Nawyki odbiorców. Budowanie zaangażowania odbiorców
  • Formaty video
    Formaty filmów. Cele publikacji. Case study wybranych produkcji filmowych
  • Przygotowanie do wystąpienia
    Tworzenie koncepcji. Pisanie scenariusza. Wizerunek i wygląd. Mowa i dykcja. Panowanie nad stresem.
  • Produkcja filmu
    Video SETUP. Od czego zacząć? Cykle video. Montaż i postprodukcja. Kiedy film jest dobry?
  • Dystrybucja treści
    Jakie kanały wybierać? Promocja treści video. Planowanie działań.
  • Część warsztatowa
    Ćwiczenie: zapamiętywanie tekstu. Ćwiczenie: nagraj swój elevator pitch

 

Dodatkowo: 1 h konsultacji dla każdego ​uczestnika + 2 h konsultacji dla lidera zespołu

Jakie kompetencje uzyskasz?

  • Stworzenie podstawy dla strategii komunikacji w social mediach
  • Tworzenie treści, które angażują odbiorców
  • Planowanie contentu na ścieżce zakupowej klienta
  • Umiejętność skoordynowania produkcji filmu marketingowego
  • Przygotowanie do nagrań i występowania przed kamerą

Konsultacje w ramach cyklu szkoleniowego

Ważną częścią każdego szkolenia są indywidualne konsultacje z trenerami. Możesz z nich skorzystać w trakcie szkolenia lub w czasie 6 miesięcy od zakończenia. Stosujesz wiedzę ze szkolenia w praktyce, robisz coraz więcej, więc pojawienie się wątpliwości jest naturalne. Po to są konsultacje 1:1.

Najczęściej zadawane pytania

Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?

Wszystkie nasze szkolenia mają formę warsztatową, dlatego rekomendowana przez nas wielkość grupy to 4-8 osób.

Jak przeprowadzacie szkolenie?

W zależności od ustaleń i możliwości obu stron, umawiamy się na realizację szkolenia w naszym biurze, w biurze klienta, on-line lub hybrydowo.

Czy dostanę świadectwo ukończenia szkolenia?

Oczywiście! Na życzenie przygotujemy dla Ciebie potwierdzenie ukończenia szkolenia.

Jakie materiały otrzymam po szkoleniu?

Po ukończonym szkoleniu prześlemy Ci prezentację z najważniejszymi informacjami.

Czy możemy pracować na przykładach z mojej branży?

Oczywiście! Dążymy do tego, aby przekazywana wiedza była „jak najbliżej” codziennej pracy uczestników.

Czy podczas szkolenia pracuję na własnych kontach social media?

Trenerzy omawiają i pokazują przykłady z ich kont, ale następująca później część warsztatowa jest prowadzona przez uczestników na ich kontach. Dzięki temu od razu wdrażasz zdobytą wiedzę.

Jak zamówić szkolenie?

Skontaktuj się z nami: szkolenia@socialcube.pl podając kontakt do siebie. Oddzwonimy i w czasie rozmowy ustalimy jaki pakiet będzie dla Ciebie odpowiedni.

Rozwiń listę typowych pytań

Głody odpowiedzi? Zadaj nam swoje pytania.

Nie masz czasu do stracenia? Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o ofercie dla Ciebie.

Porozmawiaj o szkoleniu Chcę uzyskać ofertę szkolenia

Zobacz również nasze darmowe materiały związane z tematem szkolenia

Oto 3 sposoby na mierzenie skuteczności działań content marketingowych. Sprawdź je sam!

Content Marketing to proces, który skupia się na tworzeniu i dystrybucji treści. Celem jest zrozumienie i zaspokojenie potrzeb naszego klienta! Strategia Content Marketingu to realizacja postawionych celów, dystrybucja wartościowych treści oraz ciągłe ulepszanie działań.

Nawet najlepszy tekst jest niewiele wart, jeśli nie dotrze do odpowiednich odbiorców. Już nasza, marketerów, w tym głowa, aby tworzyć treści dostosowane do grupy docelowej i odpowiednio je dystrybuować.

Wróć na górę