1
Warsztat strategiczny
2
Content Marketing
3
Video Marketing
Co wchodzi w skład pakietu?
Warsztat strategiczny
W trakcie kilku sesji wypracowujemy sposób, w jaki Twoja marka stanie się rozpoznawalna i będzie pozytywnie postrzegana w social mediach. Precyzyjnie określimy wyróżniki marki, zdefiniujemy ofertę wartości i zaplanujemy komunikację spójną z tożsamością marki. Po warsztacie otrzymasz podsumowanie spotkania i zestaw rekomendacji.
- Audyt komunikacji Klienta
Przegląd dostępnych materiałów, omówienie dotychczasowych działań i celów komunikacyjnych.
- Produkt/usługa
Charakterystyka, wyróżniki, dobra i zła konkurencja.
- Warsztat strategiczny
Scharakteryzowanie grupy docelowej. Analiza SWOT, komunikacja marki (wartości, misja, wizja), tone of voice, storytelling.
- Kanały komunikacji
Media społecznościowe, działania niestandardowe.
Content Marketing
Uczestnicy warsztatu poznają dobre praktyki tworzenia i wdrażania strategii content marketing od podstaw. Omówimy planowanie, wdrażanie, realizację i analizę działań.
- Wprowadzenie
Jak treści wpływają na biznes? Grupa docelowa ma znaczenie. Strategia content marketing, czyli big picture.
- Planowanie
Kalendarz publikacji. Generowanie kontekstów. Recycling treści.
- Storytelling
Twój bohater. Historia marki. Data storytelling. Wartości marki. Komunikowanie wartości – język wypowiedzi.
- Tworzenie treści
Efektywny research. Konspekt publikacji. Schematy budowania tekstu. Krótkie i długie formy. Dobre praktyki redaktorskie. Warsztat copywriterski.
- Dystrybucja i analiza
Jak analizować wyniki? W jaki sposób content generuje sprzedaż? Narzędziownia.
Warsztat: opowiedz historię swojej marki
Video Marketing
Pokażemy, jak zaplanować kampanię video, stworzyć dobry scenariusz i przygotować się do nagrania. Przećwiczymy wystąpienia przed kamerą i opowiadanie historii.
- Video w Digital Marketingu
Video Marketing w liczbach. Social video i filmy intencjonalne. Nawyki odbiorców. Budowanie zaangażowania odbiorców
- Formaty video
Formaty filmów. Cele publikacji. Case study wybranych produkcji filmowych
- Przygotowanie do wystąpienia
Tworzenie koncepcji. Pisanie scenariusza. Wizerunek i wygląd. Mowa i dykcja. Panowanie nad stresem.
- Produkcja filmu
Video SETUP. Od czego zacząć? Cykle video. Montaż i postprodukcja. Kiedy film jest dobry?
- Dystrybucja treści
Jakie kanały wybierać? Promocja treści video. Planowanie działań.
- Część warsztatowa
Ćwiczenie: zapamiętywanie tekstu. Ćwiczenie: nagraj swój elevator pitch
Dodatkowo: 1 h konsultacji dla każdego uczestnika + 2 h konsultacji dla lidera zespołu