1
Starter Pack
2
Wdrożenie Social Selling
3
Sales Navigator w praktyce
Co wchodzi w skład pakietu?
Starter Pack
Nauczysz się wykorzystywać LinkedIn tak, aby budować świadomość swojej marki oraz generować więcej szans sprzedażowych.
- Jakie możliwości daje LinkedIn?
Jak wykorzystywać social media w biznesie? Profil firmowy – wizytówka firmy. Przegląd funkcji LinkedIn.
- Profil osobisty | Warsztat: audyt profilu osobistego.
Jak budować markę osobistą? Na czym polega Employee Advocacy?
- Content Marketing w pigułce | Warsztat: przygotowanie publikacji na LinkedIn.
Jakie treści tworzyć na LinkedIn? Metodologia publikacji. Dobre praktyki tworzenia postów. Formaty wizualne.
- Networking online | Warsztat: nawiązywanie kontaktów na LinkedIn.
Dlaczego interakcje są kluczowe? Jak budować relacje? Jak budować jakościową sieć kontaktów? Kultura LinkedIn – dos and don’ts interakcji na LinkedIn.
- Analizowanie działań
Planowanie pracy. Analityka publikacji. Narzędziownia.
Wdrożenie Social Selling
Zyskasz solidną dawkę wiedzy o budowaniu marki eksperta oraz wykorzystywaniu mediów społecznościowych w sprzedaży.
- Strategia w Social Mediach
Wprowadzenie do nowoczesnej sprzedaży. Strategia Social Selling. Narzędziownia.
- Budowanie marki eksperta
Proces sprzedaży na LinkedIn. Profesjonalny profil na LinkedIn. Budowanie społeczności. Nawiązywanie relacji biznesowych w sieci.
- Social Selling step by step
Tworzenie angażujących treści. Wizerunek eksperta a sprzedaż. Wdrożenie programu Employee Advocacy. Przekuwanie relacji online w szanse sprzedażowe. Analiza efektów, czyli jak nie spocząć na laurach.
Sales Navigator w praktyce
- Co to jest Sales Navigator?
Przegląd wszystkich kluczowych funkcjonalności. Różnice pomiędzy bezpłatną a płatną wersją LinkedIn.
- Sales Navigator w prospectingu
Podstawy wykorzystania narzędzia. Wyszukiwanie i filtrowanie. Segmentacja użytkowników. Budowanie sieci kontaktów.
- Skuteczna sprzedaż na LinkedIn
Ogrzewanie leadów. Prowadzenie spersonalizowanej rozmowy sprzedażowej. Integracja Sales Navigatora z innymi narzędziami.
Dodatkowo: 1 h konsultacji dla każdego uczestnika + 2 h konsultacji dla lidera zespołu