Wróć do poprzedniej strony

LinkedIn Mastery Class

  • Starter Pack
  • Wdrożenie Social Selling
  • Sales Navigator
  • 21h zajęć
  • 3 miesięczny cykl
  • 3 trenerów
  • indywidualne konsultacje
  • wydarzenie stacjonarne
  • wydarzenie online

Nauczymy Twój zespół, jak wykorzystywać LinkedIn, aby – zgodnie z trzecią zasadą dynamiki Newtona – zamieniać akcje w reakcje, czyli zwiększać sprzedaż!

Czas trwania programu: 3 miesiące, 21 godzin.

Do kogo skierowane jest szkolenie LinkedIn Mastery Class?

Zespoły sprzedaży
Marketerzy
HR Managerowie
1 Starter Pack
2 Wdrożenie Social Selling
3 Sales Navigator w praktyce

Co wchodzi w skład pakietu?

Starter Pack

Nauczysz się wykorzystywać LinkedIn tak, aby budować świadomość swojej marki oraz generować więcej szans sprzedażowych.

  • Jakie możliwości daje LinkedIn?
    Jak wykorzystywać social media w biznesie? Profil firmowy – wizytówka firmy. Przegląd funkcji LinkedIn.
  • Profil osobisty | Warsztat: audyt profilu osobistego.
    Jak budować markę osobistą? Na czym polega Employee Advocacy?
  • Content Marketing w pigułce | Warsztat: przygotowanie publikacji na LinkedIn.
    Jakie treści tworzyć na LinkedIn? Metodologia publikacji. Dobre praktyki tworzenia postów. Formaty wizualne.
  • Networking online | Warsztat: nawiązywanie kontaktów na LinkedIn.
    Dlaczego interakcje są kluczowe? Jak budować relacje? Jak budować jakościową sieć kontaktów? Kultura LinkedIn – dos and don’ts interakcji na LinkedIn.
  • Analizowanie działań
    Planowanie pracy. Analityka publikacji. Narzędziownia.

 

Wdrożenie Social Selling​

Zyskasz solidną dawkę wiedzy o budowaniu marki eksperta oraz wykorzystywaniu mediów społecznościowych w sprzedaży.

  • Strategia w Social Mediach
    Wprowadzenie do nowoczesnej sprzedaży. Strategia Social Selling. Narzędziownia.
  • Budowanie marki eksperta
    Proces sprzedaży na LinkedIn. Profesjonalny profil na LinkedIn. Budowanie społeczności. Nawiązywanie relacji biznesowych w sieci.
  • Social Selling step by step
    Tworzenie angażujących treści. Wizerunek eksperta a sprzedaż. Wdrożenie programu Employee Advocacy. Przekuwanie relacji online w szanse sprzedażowe. Analiza efektów, czyli jak nie spocząć na laurach.

 

Sales Navigator​ w praktyce

  • Co to jest Sales Navigator?
    Przegląd wszystkich kluczowych funkcjonalności. Różnice pomiędzy bezpłatną a płatną wersją LinkedIn.
  • Sales Navigator w prospectingu
    Podstawy wykorzystania narzędzia. Wyszukiwanie i filtrowanie. Segmentacja użytkowników. Budowanie sieci kontaktów.
  • Skuteczna sprzedaż na LinkedIn
    Ogrzewanie leadów. Prowadzenie spersonalizowanej rozmowy sprzedażowej. Integracja Sales Navigatora z innymi narzędziami.

 

Dodatkowo: 1 h konsultacji dla każdego ​uczestnika + 2 h konsultacji dla lidera zespołu

Jakie kompetencje uzyskasz?

  • Budowania marki osobistej z wykorzystaniem LinkedIn
  • Nawiązywania relacji biznesowych w mediach społecznościowych
  • Tworzenia angażujących treści
  • Budowania lejka sprzedażowego na LinkedIn
  • Efektywne zarządzanie szansami sprzedażowymi w Sales Navigator

Konsultacje w ramach cyklu szkoleniowego

Ważną częścią każdego szkolenia są indywidualne konsultacje z trenerami. Możesz z nich skorzystać w trakcie szkolenia lub w czasie 6 miesięcy od zakończenia. Stosujesz wiedzę ze szkolenia w praktyce, robisz coraz więcej, więc pojawienie się wątpliwości jest naturalne. Po to są konsultacje 1:1.

LinkedIn Mastery Class – najczęściej zadawane pytania

Jaka część szkolenia to ćwiczenia praktyczne?

W przypadku każdego naszego szkolenia 50% stanowi wprowadzenie przez trenera i omówienie przykładów, a 50% część warsztatowa, czyli praktyczna.

Czy po szkoleniu będę w stanie samodzielnie prowadzić działania?

Taki jest plan! Pokazujemy podstawy, a potem towarzyszymy Ci w zdobywaniu i szlifowaniu praktycznych umiejętności. Dodatkowym wsparciem każdego programu są indywidualne konsultacje, do wykorzystania w czasie 6 miesięcy po zakończeniu szkolenia.

Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?

Wszystkie nasze szkolenia mają formę warsztatową, dlatego rekomendowana przez nas wielkość grupy to 4-8 osób.

Jak przeprowadzacie szkolenie?

W zależności od ustaleń i możliwości obu stron, umawiamy się na realizację szkolenia w naszym biurze, w biurze klienta, on-line lub hybrydowo.

Czy dostanę świadectwo ukończenia szkolenia?

Oczywiście! Na życzenie przygotujemy dla Ciebie potwierdzenie ukończenia szkolenia.

Jakie materiały otrzymam po szkoleniu?

Po ukończonym szkoleniu prześlemy Ci prezentację z najważniejszymi informacjami.

Czy możemy pracować na przykładach z mojej branży?

Oczywiście! Dążymy do tego, aby przekazywana wiedza była „jak najbliżej” codziennej pracy uczestników.

Czy podczas szkolenia pracuję na własnych kontach social media?

Trenerzy omawiają i pokazują przykłady z ich kont, ale następująca później część warsztatowa jest prowadzona przez uczestników na ich kontach. Dzięki temu od razu wdrażasz zdobytą wiedzę natychmiast.

Rozwiń listę typowych pytań

Głodny odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o ofercie dla Ciebie.

Porozmawiajmy o szkoleniu Chcę uzyskać ofertę

Zobacz również nasze darmowe materiały związane z tematem szkolenia

Samo posiadanie konta na LinkedIn to jednak za mało – musimy być aktywni i regularnie wchodzić w interakcje z naszą siecią kontaktów. Dlaczego? Sprawdź!

Czy zastanawiałeś się, czym na LinkedIn różni się wersja darmowa od wersji premium? Kiedy zdecydować się na inwestycję w dodatkowe narzędzia w serwisie? Sales Navigator daje mnóstwo nowych możliwości, szczególnie pomocnych dla osób zajmujących się sprzedażą.

Co jest istotne w budowaniu sieci kontaktów na LinkedIn?
Według jakich kryteriów zapraszać kontakty do sieci?
Kogo warto mieć w swojej sieci kontaktów?

Wróć na górę