- Budowania marki osobistej z wykorzystaniem LinkedIn
- Nawiązywania relacji biznesowych w mediach społecznościowych
- Tworzenia angażujących treści
- Budowania lejka sprzedażowego na LinkedIn
- Efektywne zarządzanie szansami sprzedażowymi w Sales Navigator
Czas trwania programu: 3 miesiące, 21 godzin.
Nauczysz się wykorzystywać LinkedIn tak, aby budować świadomość swojej marki oraz generować więcej szans sprzedażowych.
Zyskasz solidną dawkę wiedzy o budowaniu marki eksperta oraz wykorzystywaniu mediów społecznościowych w sprzedaży.
Dodatkowo: 1 h konsultacji dla każdego uczestnika + 2 h konsultacji dla lidera zespołu
Ważną częścią każdego szkolenia są indywidualne konsultacje z trenerami. Możesz z nich skorzystać w trakcie szkolenia lub w czasie 6 miesięcy od zakończenia. Stosujesz wiedzę ze szkolenia w praktyce, robisz coraz więcej, więc pojawienie się wątpliwości jest naturalne. Po to są konsultacje 1:1.
W przypadku każdego naszego szkolenia 50% stanowi wprowadzenie przez trenera i omówienie przykładów, a 50% część warsztatowa, czyli praktyczna.
Taki jest plan! Pokazujemy podstawy, a potem towarzyszymy Ci w zdobywaniu i szlifowaniu praktycznych umiejętności. Dodatkowym wsparciem każdego programu są indywidualne konsultacje, do wykorzystania w czasie 6 miesięcy po zakończeniu szkolenia.
Wszystkie nasze szkolenia mają formę warsztatową, dlatego rekomendowana przez nas wielkość grupy to 4-8 osób.
W zależności od ustaleń i możliwości obu stron, umawiamy się na realizację szkolenia w naszym biurze, w biurze klienta, on-line lub hybrydowo.
Głodny odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o ofercie dla Ciebie.
Porozmawiajmy o szkoleniu Chcę uzyskać ofertę