Wróć do poprzedniej strony

Dlaczego warto budować strategię, czyli strategiczne ABC

Jan Urbanowicz
Audio/Video Communication Leader

Strategia marketingowa, a właściwie jej odpowiednie przygotowanie, wydawać by się mogło sprawą oczywistą. Jednak nie wszystkie firmy planują swoje działania właśnie w oparciu o strategiczne podejście.

W 9. odcinku podcastu „Co w Klubie piszczy“ Jan Urbanowicz rozmawia z Anetą Sikorą, Social Selling & Digital Marketing Team Leader w SocialCube. Aneta była już gościnią podcastu, w którym opowiadała o storytellingu. Okazuje się, że nie jest to jej jedyny konik, bowiem uwielbia tworzyć strategie marketingowe dla swoich klientów. Postanowiła opowiedzieć o tym, dlaczego marki powinny posiadać odpowiednio zaplanowane działania i od czego powinniśmy zacząć budowanie naszej strategii. Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zapraszamy do kontaktu:

Oraz do odwiedzenia naszych profili na LinkedIn:

Ten temat może również Ciebie zainteresuje?

Historie są z nami od zawsze. Wszyscy ich słuchamy i opowiadamy – nawet jeśli nie zawsze jesteśmy tego świadomi. Storytelling to obecnie bardzo silne narzędzie marketingowe. Co powinniśmy o nim wiedzieć?

Komunikacja nigdy nie opiera się na krótkich sprintach. Aby przynosiła wymierne efekty, musi być jak maraton – rozłożona w czasie, skrupulatnie zaplanowana, a biegacz – odpowiednio przygotowany.

Strategia Inbound Marketing ma na celu wyjście naprzeciw oczekiwaniom odbiorców? Co to oznacza? Publikowanie i dostarczanie takich materiałów, jakich faktycznie poszukują czytelnicy blogów czy obserwatorzy mediów społecznościowych.