Historie są z nami od zawsze. Wszyscy ich słuchamy i opowiadamy – nawet jeśli nie zawsze jesteśmy tego świadomi. Storytelling to obecnie bardzo silne narzędzie marketingowe. Co powinniśmy o nim wiedzieć?
Obecnie historie towarzyszą nam w zasadzie wszędzie. Jest ich tak wiele, że na niektóre nawet nie zwracamy uwagi. Co zatem zrobić, kiedy mamy coś do opowiedzenia i chcielibyśmy przebić się do świadomości naszych słuchaczy? Co nasza opowieść powinna zawierać i na czym się skupić? Według badań, 63% osób zapamiętuje faktyczną historię, a tylko 5% statystyki, które były w niej zawarte. W uporządkowaniu tego wszystkiego, pomóc może storytelling, czyli sztuka opowiadania historii.
W 6. odcinku podcastu „Co w Kjubie piszczy” Jan Urbanowicz porozmawiał z Anetą Sikorą, Social Selling & Digital Marketing Team Leader w SocialCube. Aneta zarówno prywatnie jak i zawodowo, pasjonuje się storytellingiem i stara się pokazywać swoim klientom szanse, jakie on ze sobą niesie w marketingu B2B.
Chcesz poznać historię Anety oraz wskazówki, jak możesz opowiedzieć swoją? Posłuchaj odcinak, a jeżeli wciąż będziesz mieć pytania, skontaktuj się z nami.
Polecamy
Jeżeli po tym odcinku chcesz dowiedzieć się więcej na temat storytellingu, polecamy poniższe publikacje.
- „Mistrzowie sprzedaży – jak oni to robią : niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji” Michael Bosworth, Bez Zoldan
- „Model story brand” Donald L. Miller
Zapraszamy do kontaktu:
Oraz do odwiedzenia naszych profili na LinkedIn: