Wróć do poprzedniej strony

10 faktów na temat Employer Brandingu, które ułatwią Ci pracę (cz. 2)

Wiesz już, dlaczego warto wdrożyć strategię Employer Branding do swojej firmy. W tej części pokażemy Ci, jakie działania usprawnią Twoją pracę i pomogą osiągnąć wymierne efekty. Autentyczność, konsekwencja i praca zespołowa pomogą Ci zrealizować zamierzone cele.

6. Twórz społeczność

Skoro już wiesz, że kultura organizacji ma duże znaczenie, Twórz ją także online! Dziel się wiedzą i doświadczeniem z innymi, zapraszaj do dyskusji i chwal się sukcesami. 62% poszukujących pracy wykorzystuje Social Media, aby zweryfikować informacje o potencjalnym pracodawcy. Zgromadź wokół marki społeczność pracowników, partnerów biznesowych i wykorzystajcie Social Media nie tylko do tego, by stać się jeszcze lepszymi ekspertami, ale także by przyciągać najlepszych specjalistów!

7. Pokazuj możliwości

„Pracownicy wiedzy”, czyli Millenialsi i pokolenie Z, w pracy najbardziej cenią możliwości rozwoju i uczenia się. Aby zyskać w ich oczach, dziel się wiedzą i promuj swoich pracowników jako ekspertów w swojej branży (np. za pomocą programu Employee Advocacy). Webinarium, edukacyjny meetup, a może relacja z wewnętrznych warsztatów? Możliwości jest mnóstwo.

8. Pokaż, kim jesteś

Zgrany zespół i kultura organizacji to aspekt, który ma dla pracowników coraz większe znaczenie. Dla 80% Millenialsów to bardzo cenne kryterium wyboru miejsca pracy. Chwalcie się swoimi sukcesami i udaną współpracą! Szkolenie, wspólne świętowanie czy małe wewnętrzne tradycje, to wszystko kształtuje tożsamość organizacji, o której warto opowiadać m.in. w mediach społecznościowych.

9. Bądź dostępny

Aż 37% kandydatów, którzy nie znajdują informacji o firmie w sieci, nie odpowiadają na ofertę pracy. Zadbaj o to, aby na Twojej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych znajdowały się aktualne informacje. To ułatwi Ci nie tylko znalezienie pracowników, ale także nowych Klientów i partnerów biznesowych. W końcu nikt nie chce kupować kota w worku!

10. Aktywizuj zespół

Organizacja to nie tylko marka, ale przede wszystkim ludzie. Warto promować najlepszych ekspertów, inwestować nie tylko w rozwój ich kompetencji, ale także marek osobistych. 18% poszukujących pracy obserwuje w mediach społecznościowych managerów, aby dowiedzieć się, czy aktualnie zatrudniają. Pracujemy również po to, by uczyć się od najlepszych!

W Employer Brandingu najcenniejsze są wartości i kultura organizacji. Jeśli pokażesz je na zewnątrz, wokół pojawią się ludzie, którzy nie tylko się z nimi zgadzają, ale także chcą wspólnie realizować zamierzone cele, z zaangażowaniem i pasją. Employer Branding nie tylko pomaga zwiększyć rozpoznawalność i wiarygodność marki, ale także przyciągać właściwe osoby.

Ten temat może również Ciebie zainteresuje?

Jakie kanały wykorzystać w komunikowaniu treści Employer Brandingowych? Jak dopasować konkretne kanały do swojej grupy docelowej?Dowiedz się!

Dobrze opowiedziane historie łączą ludzi. W jaki sposób opowieści pomagają w realizacji strategii Employer Branding? Sprawdź!

Entuzjazm wzbudzony pierwszymi aktywnościami w social media, zasięgami, komentarzami i dyskusjami, szybko mija. Zadania związane z programem ambasadorskim przestają być miłą odmianą, a stają się jednym z wielu codziennych obowiązków naszych pracowników. Jak pobudzać ich do działania i utrzymać zaangażowanie?