Wróć do poprzedniej strony

Personal branding, czyli budowanie własnej marki osobistej

Jan Urbanowicz
Audio/Video Communication Leader

Nasza marka osobista tworzona jest właściwie przez wszystkie codziennie działania – zarówno w sferze biznesowej, jak i prywatnej. W dobrym personal brandingu nie chodzi o sztuczne kreowanie naszego wizerunku, ale o spójne pokazywanie jakimi ludźmi jesteśmy, jakie zasady wyznajemy i w którym kierunku się rozwijamy.

W ósmym odcinku „Co w Kjubie piszczy“ gościem jest Paweł Mączka, CEO SocialCube, który opowiada o tym, jak zaczynał swoją przygodę z budowaniem swojej silnej marki osobistej. Kiedy dokładnie zdał sobie sprawę, że nie wystarczy wykonywać tylko i wyłącznie zadań wewnątrz organizacji, ale również wychodzić z nimi na zewnątrz, budując pozycję godnego zaufania eksperta.

Rozmawiamy o tym, jakie elementy powinien zwierać dobry personal branding oraz ile ma być w nim autentyczności. Podajemy również przykłady silnych marek osobistych, które warto obserwować.

Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do kontaktu:

Oraz do odwiedzenia naszych profili na LinkedIn: