date_range

Data

2019-01-30

access_time

Godziny

10:00 - 16:00

place

Miejsce

Łopuszańska 32, wejście F, Warszawa

credit_card

Cena

975 zł brutto (w tym 23% VAT)

perm_identity

Prelegenci

  • Bartosz Bredy
  • Łukasz Maroszczyk
create

Opis

Jak być może zauważyliście zbitka słów Social i Selling zaczęła ostatnimi czasy mocno funkcjonować w świecie marketingu i sprzedaży. Jeśli jeszcze na nie nie trafiliście, to wkrótce pewnie Wam się to zdarzy, chociażby czytając tę wiadomość.

 

Czym jest Social Selling i jak my, praktycy go rozumiemy? Jedną z ciekawych definicji jest ta, że Social Selling to, nie tyle nowy sposób sprzedawania (poprzez media społecznościowe), a nowy sposób kupowania. Jeżeli brzmi to dla Was zagadkowo, to odpowiedzi doczekacie się w czasie naszego kolejnego warsztatu, który odbędzie się 30 stycznia i będzie poświęcony Social Selling i jego częściom składowym.

 

Na naszym spotkaniu w miksie teorii i pracy warsztatowej dowiecie się:

 

  • Jakie kroki podjąć, aby rozpocząć tworzenie swojej marki osobistej,
  • Więcej o algorytmie LinkedIn, czyli jakie działania są premiowane przez tę platformę,
  • Jak angażować potencjalnych klientów I wchodzić z nimi w interakcje,
  • Jak tworzyć treści,
  • Jakie narzędzia będą pomocne w automatyzacji publikacji, tworzeniu ilustracji do postów, docieraniu do szerszej grupy profilowanych kontaktów (Twoich potencjalnych Klientów).

 

Zapraszamy.

 

Bio prelegentów:

 

Łukasz Maroszczyk – Digital Manager z 12 doświadczeniem w branżach finansowej oraz FMCG. Ekspert w dziedzinie e-Marketingu z praktycznym doświadczeniem w tworzeniu i zarządzaniu procesami pozyskiwania i zarządzania leadami w organizacji.

Bartosz Bredy – Współzałożyciel oraz wiceprezes firmy SocialCube z ogromnym doświadczeniem w tworzeniu i wdrażaniu efektywnej strategii Social Selling oraz prowadzeniu kampanii Social Media.

list_alt

Agenda

  • 10:00-11:30 Geneza i podstawowe definicje w Social Selling

  • Moja marka osobista

      • Personal Branding – dlaczego ufamy bardziej Osobie niż Firmie?
      • Jak zbudować markę osobistą
      • Selling Index (SSI) – jak przekłada się na efektywność działań
  • 11:30-11:45 przerwa kawowa

  • 11:45-13:30 Algorytm Linkedin – jak działa i jak go dobrze wykorzystać?

  • Networking na Linkedin – obserwować, czy angażować się w dyskusję?

      • Budowa sieci kontaktów – ilość czy jakość?
      • Podstawy –  polubienie treści, udostępnianie i wiadomość prywatna
  • 13:30-14:00 przerwa lunchowa

  • 14:00-16:00 Tworzenie treści własnych

      • Jak tworzyć wartościowe posty na LinkedIn?
      • Jak napisać artykuł?
      • Jak stworzyć pierwsze video niedużym kosztem?
  • Od czego zacząć

      • Metoda małych kroków, czy skok na głęboką wodę?
      • Pierwsze efekty czyli co zaprezentować szefowi, aby uwierzył w efekty Twoich działa
      • Narzędzia wspierające social selling w praktyce: LinkedIn Sales Navigator, InMail, PointDrive, Hootsuite, Canva
person_add

Rejestracja na szkolenie




Dane fo faktury:







Copyright 2018 SocialCube. Wdrożenie