Wróć do poprzedniej strony

Wykorzystanie emoji w kampaniach na LinkedIn

Emoji to jeden z “języków” na świecie, którym posługujemy się w mediach społecznościowych. Każdego dnia wysyłane jest około 60 milionów emoji! Liczby zwiększają się nie tylko w codziennym użytku, ale również w komunikacji marketingowej. Ważne jest, żeby wiedzieć jak używać emoji na LinkedIn aby wzbudzić zainteresowanie i zaufanie ze strony potencjalnych klientów.

emoji lizaki emoji

6 wskazówek jak używać emoji w kampaniach marketingowych:

  • muszą być dostosowane do odbiorców – warto dobrać rodzaj i ilość emotikonów w zależności od typu grupy docelowej – dobór powinien być inny dla np. klienta biznesowego niż dla klienta cukierni
  • angażuj w czasie rzeczywistym poprzez emoji – używanie emotikonów w sprytny sposób, dostosowując je do swoich treści, pomaga szybko zwrócić uwagę na wezwanie do działania i rozpocząć rozmowę. W ten sposób pokazujemy jaka jest nasza reakcja na dane wydarzenia, bądź treści jakie przekazujemy odbiorcom
  • zbyt wiele emoji, lub niewłaściwy typ, może stworzyć mylącą wiadomość – użycie więcej niż 4 emotikonów na LinkedIn może doprowadzić do odrzucenia Twojego przekazu przez odbiorców
  • użyj emotikonów, aby dodać element osobisty – emotikony, których używasz, muszą pasować do Twojej marki są jak naturalne przedłużenie Twojego głosu
  • zachęcaj do dwukierunkowej komunikacji – używanie emoji może pomóc w komunikacji – coś tak prostego może pomóc przełamać lody i zachęcić do rozmowy
  • zapoznaj się z właściwym czasem i miejscem korzystania z emotikonów – emoji nie będą odpowiednie w niektórych sytuacjach, używaj ich poprawnie i wiedz, kiedy je wyłączyć z marketingu na LinkedIn

Możliwości są nieograniczone! Od Ciebie zależy, jak kreatywne będą Twoje kampanie na LinkedIn. Zapamiętaj powyższe wskazówki podczas używania emoji i nie bój się ich stosować w mediach społecznościowych! Poniżej znajdziesz pakiet emoji do skopiowania:

Uśmiechy i ludzie
??????????????☺??????????????????????????????????????☹??????????????????????????????????????☠?????????????????????✊???✌???????☝✋???????✍????????????????????‍??‍?????‍????????‍??‍?‍?‍?‍?‍?‍?‍?‍?‍?‍?‍??‍?‍?‍?‍?‍?‍???‍?‍?????‍❤️‍??‍❤️‍???‍❤️‍?‍??‍❤️‍?‍?❤???????❣?????????? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ☝️? ???? ✌️? ?? ✊? ✋? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ???? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ☝️? ???? ✌️? ?? ✊? ✋? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ???? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ☝️? ?? ?? ✌️? ?? ✊? ✋? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ??

Zwierzęta i natura
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????☘???????⭐???✨☄☀?⛅??☁?⛈?⚡??❄?☃⛄????☔???

Jedzenie i napoje
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????☕???????????????????

Praca
⌚️ ? ? ? ⌨ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ☎️ ? ? ? ? ⏰ ⏳ ⌛️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ??? ⚔ ? ⚰ ⚱ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ??? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ✉️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ✂️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ✒️ ? ✏️ ? ? ? ?

Podróże i miejsca
⚽️ ? ? ⚾️ ? ? ? ⛳️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ✈️ ⛵️ ? ? ? ⚓️ ? ⛽️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ⛲️ ? ? ? ? ⛺️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ⛪️

Symbole
? ⛎ ♈️ ♉️ ♊️ ♋️ ♌️ ♍️ ♎️ ♏️ ♐️ ♑️ ♒️ ♓️ ? ? ? ? ? ? ?️ ? ? ?️ ✴️ ? ? ? ? ㊙️ ㊗️ ? ? ? ?️ ?️ ? ? ?️ ? ⛔️ ? ? ❌ ⭕️ ? ♨️ ? ? ? ? ? ? ❗️ ❕ ❓ ❔ ‼️ ⁉️ ? ? ? ? ⚜ 〽️ ⚠️ ? ? ♻️ ?️ ? ❇️ ✳️ ❎ ✅ ? ? ➿ ? Ⓜ️ ? ?️ ? ? ? ? ♿️ ? ? ?️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ▶️ ⏩ ⏪ ? ? ? ◀️ ? ? ⏫ ⏬ ➡️ ⬅️ ⬆️ ⬇️ ↗️ ↘️ ↙️ ↖️ ↕️ ↔️ ? ↪️ ↩️ ⤴️ ⤵️ ℹ️ ? ? ? ? ? ? 〰️ ➰ ✔️ ? ➕ ➖ ➗ ✖️ ? ? ©️ ®️ ™️ ? ? ? ? ? ☑️ ? ⚪️ ⚫️ ? ? ? ? ? ? ? ▪️ ▫️ ⬛️ ⬜️ ? ◼️ ◻️ ◾️ ◽️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?️ ♠️ ♣️ ♥️ ♦️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Ten temat może również Ciebie zainteresuje?

Korzystając z Internetu, każdego dnia ulegamy sile wezwań do działania. Robisz zakupy online? Pobierasz materiały edukacyjne? Dołączasz do grona subskrybentów?

Co musisz zrobić, zanim zaczniesz publikować w mediach społecznościowych? Jak zdefiniować grupę docelową i dobrać kanały komunikacji? Sprawdź!

LinkedIn jest bardzo cennym narzędziem do nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami. Jest również bardzo przydatną platformą marketingu opartego na kampaniach płatnych. Zamieszczanie reklamy na LinkedIn jest procesem dwuetapowym: najpierw konfigurowanie kampanii LinkedIn, a następnie tworzenie reklam. W tym artykule omawiamy sposób konfigurowania kampanii i tworzenia reklam – oraz najlepsze praktyki i wskazówki dotyczące każdej z nich.