Wróć do poprzedniej strony

Jak działa hashtag na LinkedIn?

Joanna Sulejczak

Hashtagi swoją popularność zdobyły na Twitterze, Instagramie i Facebooku. To krótkie tagi, dzięki którym posty są łatwiejsze do wyszukania. Przyszedł czas na hashtag na LinkedIn!

Jakiś czas temu LinkedIn zaczął obsługiwać klikalne hashtagi. Celem tego rozwiązania jest możliwość sortowania treści na platformie oraz kategoryzowania swoich wpisów.

Jak używać hashtag na LinkedIn?

Dodając treści na swoim profilu, nie zapomnij o umieszczaniu hashtagu, który pozwoli innym użytkownikom szybciej dotrzeć do Twojego artykułu.
Co więcej LinkedIn sugeruje hashtagi, których możesz używać w swoich postach (jak widać poniżej). Pozwoli to zwiększyć zasięg Twojego posta na LinkedIn i dotrzeć do większej liczby odbiorców.

Po wybraniu hashtagów, tak jak w przypadku innych platform mediów społecznościowych, staną się one hiperlinkami przenoszącymi użytkownika do interesujących go treści..

Głównym celem użycia hashtagów na LinkedIn jest pogrupowanie treści, które ułatwiają użytkownikom odnalezienie interesujących ich treści. Możesz tworzyć własne hashtagi, lub możesz użyć popularnych hashtagów, które są słowami kluczowymi i funkcjonują w taki sam sposób jak słowa wpisywane w wyszukiwarkach internetowych.Hashtagi, których używasz na LinkedIn, powinny w jakiś sposób odnosić się do twoich zawodowych pasji lub celów. Powinny być krótkie i łatwe do zapamiętania.

Zalety hashtagów na LinkedIn

  • pomagają użytkownikom znaleźć interesujące ich treści
  • poprawiają optymalizację pod kątem wyszukiwarek w obrębie platformy
  • pomagają zidentyfikować trendy, które mogą być przydatne dla Twojej strategii marketingowej.
  • posty są bardziej interesujące dla odbiorców