Wróć do poprzedniej strony

LinkedIn Teammates – platforma do zarządzania własną siecią zawodową

Paulina Czyżewska
Social Media Specialist

[EDIT] LinkedIn zrezygnował z tej funkcji, ale postanowiliśmy nie kasować treści na ten temat. Kto wie, może ten pomysł kiedyś wróci?

Ostatni rok dla LinkedIna jest okresem wielu zmian i wprowadzania nowych funkcjonalności. Od jakiegoś czasu możemy korzystać m.in. z funkcji Teammates (w polskiej wersji językowej określanej jako „Członkowie zespołu”). Działa ona obecnie w programie pilotażowym i nie jest jeszcze dostępna dla wszystkich użytkowników LinkedIna.

LinkedIn Teammates, zarządzanie siecią zawodową, trzy kobiety przy biurku w biurze

Do czego służy Teammates?

LinkedIn zachęca nas do zarzadzania swoją siecią kontaktów i wchodzenia z nią w interakcję. Im więcej publikujemy, komentujemy i rozmawiamy, tym lepiej dla samego serwisu, który napędza właśnie dobrej jakości content. Z tego właśnie powodu została wprowadzona ta opcja. Dzięki funkcji “Członkowie zespołu”, nie przegapisz żadnych aktywności swoich współpracowników.

Możesz otrzymywać powiadomienia o następujących aktywnościach:

  • rocznice pracy i urodziny,
  • publikacje i udostępnienia,
  • komentarze
  • Jak korzystać z funkcji „Członkowie zespołu”?
  • Kliknij w ikonę Sieć na górnym pasku w panelu LinkedIn.
  • Kliknij pozycję “Członkowie zespołu” po lewej stronie.

Domyślnie zostaniesz przekierowany do listy twoich członków zespołu.

  • Kliknij ikonę Dodaj oraz wpisz imię i nazwisko, aby dodać menedżera, kolegów z zespołu raportujących do tego samego przełożonego lub innych współpracowników:

Domyślnie zostaniesz przekierowany do listy twoich członków zespołu.

  • Kliknij ikonę Dodaj oraz wpisz imię i nazwisko, aby dodać menedżera, kolegów z zespołu raportujących do tego samego przełożonego lub innych współpracowników:

Dodane osoby otrzymają powiadomienie o dołączeniu ich jako członków zespołu. Mogą zweryfikować Twoje zgłoszenie, potwierdzając je lub uznając je za nieprawidłowe. Gdy członek zespołu potwierdzi Waszą relację, zaczniesz otrzymywać powiadomienia o jego działaniach na LinkedIn.

Jak już wspomniałam, ta funkcjonalność jest obecnie w fazie testów, dlatego póki co można dodać tylko jednego menadżera, 19 osób, które raportują bezpośrednio do niego, 20 podwładnych oraz 10 innych członków zespołu.

Dodatkowo po kliknięciu w ikonę „…”możesz:

  • Zarządzać Waszą relacją. Jeżeli na przykład zmienisz prace, możesz przenieść swoich obecnych współpracowników do swojej dawnej drużyny.
  • Wybrać, czy chcesz otrzymywać powiadomienia o wszystkich aktualizacjach czy tylko o aktualizacjach związanych z Tobą.

 

Teammates to przydatna opcja, która pozwala być na bieżąco z publikacjami naszych współpracowników. Z pewnością usprawni pracę wielu zespołów realizujących programy Employee Advocacy! Czy Teammates przyjmie się na stałe i będzie dostępny dla wszystkich użytkowników? Tego dowiemy się prawdopodobnie w najbliższych miesiącach.

Jeżeli chcielibyście dowiedzieć się więcej o funkcji „Członkowie zespołu” i odkryć więcej funkcjonalności LinkedIna – sprawdźcie ofertę naszych szkoleń.

Ten temat może również Ciebie zainteresuje?

Czy w komunikacji firmowej promujesz swój zespół? Jeśli nie, to mam nadzieję, że ten artykuł przekona Cię do zmian!

Wydawać by się mogło, że napisanie posta czy ogólna komunikacja na LinkedIn, to nie są trudne rzeczy. Ale bardzo łatwo popełnić błędy.