NASZA METODYKA

Współpracujemy z Klientami kompleksowo. Działania rozpoczynamy od audytu procesów marketingowych oraz treści, a także analizy obecnego procesu sprzedaży. Takie badania pozwalają nam poznać organizację od podszewki i lepiej zrozumieć jej sposób działania. Kolejnym krokiem jest zainicjowanie współpracy działów marketingu i sprzedaży – pomagamy ustalić wspólne cele i wytyczyć kierunek pracy. Spójna komunikacja, uwzględniająca potrzeby obu działów, jest kluczowa dla osiągnięcia najlepszych efektów biznesowych. Budowanie relacji sprzedaż-marketing wewnątrz organizacji jest jednym z najważniejszych elementów w naszej współpracy z Klientem. Powyższe elementy są podstawą wdrożenia do organizacji programu Social Selling, którego celem jest budowanie świadomości w organizacji, wsparcie celów biznesowych oraz wzrost sprzedaży i świadomości marki. Wypracowując nowe nawyki w organizacji i wspierając ją w działaniach marketingowo-sprzedażowych wspólnie odnosimy sukces. 

USŁUGI W RAMACH NASZEJ METODYKI

Pomagamy organizacjom  skutecznie działać w mediach społecznościowych. - Audyt procesów sprzedażowo-marketingowych - Oferujemy nasz autorski program Social Selling, który wspiera realizację celów biznesowych, w szczególności w sektorze B2B. - Wspieramy naszych Klientów w działaniach marketingowo-sprzedażowych, - Pomagamy i doradzamy w budowaniu i zarządzaniu markami osobistymi pracowników, - Nasz zespół strategiczno-contentowy tworzy i planuje komunikację w oparciu o angażujące treści dla pracowników w ramach programu Employee Advocacy. - Realizujemy także niestandardowe formy promocji, np. Webinaria, czy kampanie Video Marketingowe w mediach społecznościowych. - Prowadzimy szkolenia z zakresu nowych mediów i technik sprzedażowych (link do osobnej zakładki)

AUDYTY PROCESÓW SPRZEDAŻOWO-MARKETINGOWYCH

Efektywne działania Social Selling opierają się na strategii komunikacji. Przygotowując Klientów do wdrożenia programu, przeprowadzamy audyty procesów – poznajemy organizację od podszewki. Chcemy poznać problemy oraz wyzwania, z jakimi mierzą się działy marketingu i sprzedaży, a w kolejnych etapach współpracy pomóc poukładać działania w skuteczne procesy. Wspieramy Klientów nie tylko w tworzeniu strategii komunikacji, ale także jej późniejszej realizacji.

PROGRAM SOCIAL SELLING

Ten autorski program pomaga organizacjom usprawnić współpracę wewnątrz organizacji. Naszym celem jest połączenie pracy działów sprzedaży i marketingu w spójny, efektywnie działający system. Opracowanie procesów, wyznaczenie celów biznesowych i znalezienie porozumienia w tych dwóch obszarach jest kluczowe, aby osiągnąć najlepsze efekty. Strategia komunikacji, którą realizujemy wspólnie z Klientami, wspiera organizację zarówno w obszarach biznesowych, jak i wizerunkowych. Dzielimy się naszym doświadczeniem i uczymy, jak efektywnie prowadzić komunikację w mediach społecznościowych. Istotnym elementem programu Social Selling jest również Employee Advocacy, czyli działania wizerunkowo-sprzedażowe w mediach społecznościowych, w które zaangażowani są pracownicy. Poprzez ich aktywność w sieci i budowanie marek ekspertów, tworzymy rozpoznawalność i wiarygodność marki, nawiązujemy relacje z branżą oraz potencjalnymi Klientami, a w rezultacie zwiększamy sprzedaż. Nasz program jest opracowany również w kontekście zarządzania zmianą i doskonale sprawdzi się jako jeden z filarów transformacji digitalowej organizacji na linii sprzedaż – marketing w obszarze Business to Business.

DZIAŁANIA MARKETINGOWO-SPRZEDAŻOWE

Naszym zadaniem jest zrozumienie Klientów jako organizacji i wytyczenie ścieżki do osiągnięcia celów biznesowych za pomocą nowych mediów. Chcemy być dla naszych Klientów partnerem i wspólnie realizować założenia strategiczne. Pomagamy w wypracowaniu wewnętrznych procesów między działami marketingu i sprzedaży po to, aby zarówno działania wizerunkowe, jak i sprzedażowe były spójne, a ostatecznie przynosiły jak najlepsze efekty.

EMPLOYEE ADVOCACY

76% osób bardziej ufa treściom udostępnianym w sieci przez znajome osoby, niż przez marki. Dlatego zaangażowanie pracowników w działania marketingowe i sprzedażowe w mediach społecznościowych, znacząco wpływa na ich efektywność. Wspólnie z Klientami prowadzimy działania Employee Advocacy, które polegają na budowaniu marek ekspertów pracowników-adwokatów. Dbając o wiarygodność o rozpoznawalność reprezentantów marki, wspieramy działania Social Selling organizacji. Adwokaci wzbudzają zainteresowanie w mediach społecznościowych, dyskutują na tematy branżowe i pełnią rolę edukatorów. Dzięki temu potencjalni Klienci wiedzą, do kogo się zwrócić i chętniej ufają marce, za którą stoją świetni eksperci.

CONTENT MARKETING

Obecnie 75% ścieżki decyzyjnej w procesie zakupowym odbywa się online. Chcemy tworzyć dla Klientów treści, które rozwiązują problemy odbiorców już na etapie decyzyjnym. Przygotowujemy content dostosowany do potencjalnych klientów marki, czyli person zakupowych, w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów biznesowych. Według Marka Schaefera żyjemy w erze „content shock”, w której oferuje nam się o wiele więcej treści, niż jesteśmy w stanie skonsumować. Naszym sposobem, by w dobie natłoku informacji przyciągnąć uwagę odbiorców, jest wsłuchanie się w ich potrzeby oraz tworzenie wysokiej jakości, angażujących materiałów. W Content Marketingu ważne jest, aby działać strategicznie. Planowanie tematyki oraz czasu publikacji w ramach matrycy treści pomaga zarówno naszym Klientom, jak i nam działać długofalowo, mierzyć efekty i analizować je. Chcąc osiągnąć najlepszewyniki sprzedażowetworzymy dla naszych Klientów treści budujące wiarygodność i eksperckość marki. Istotne jest również kierowanie odbiorców na stronę internetową firmy, aby zachęcić ich do zapoznania się z jej ofertą. Pomagamy naszym Klientom tworzyć content, który generuje kolejne szanse i sprzedaje, a także wysoko pozycjonuje się w Social Mediach i wyszukiwarkach. W jaki sposób? Proponujemy odbiorcom treści odpowiadające na ich problemy – edukujemy i proponujemy unikalne wartości.

SZKOLENIA

Nasz zespół to świetni eksperci w obszarach mediów społecznościowych, Social Sellingu oraz Cold Callingu. Podczas szkoleń dzielimy się praktyczną wiedzą i przygotowujemy zespoły lub osoby indywidualne do realizacji strategii marketingowo-sprzedażowych. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Szkolenia.

DZIAŁANIA NIESTANDARDOWE

Urozmaicona komunikacja w mediach społecznościowych wpływa na jej efektywność. 89% użytkowników mediów społecznościowych ogląda przede wszystkim treści video. Pomagamy Klientom skutecznie angażować użytkowników, prowadząc kampanie Video Marketing, Webinaria i inne niestandardowe formy promocji. Odpowiadamy na trendy, wykorzystujemy najnowsze metody i realizujemy działania dostosowane do strategii komunikacji Klienta.

Nasi Partnerzy

Copyright 2018 SocialCube. Wdrożenie