date_range

Data

2019-06-12

access_time

Godziny

09:00 - 17:00

place

Miejsce

Łopuszańska 32, wejście F, Warszawa

credit_card

Cena

1 500 zł brutto (w tym 23% VAT)

perm_identity

Prelegenci

  • Karol Bartkowski
create

Opis

Warsztat, który rozwiązuje dwa istotne problemy:

– Ludzie z działów sprzedaży i obsługi klienta bardzo często nie radzą sobie ze stresem i presją wynikającą z ich pracy, a także stosują AutoSabotaż nawet nie zdając sobie z tego sprawy, przez co znacząco obniżają swoją skuteczność i WYNIKI sprzedaży oraz nie wykonują ani Cold Callingu, ani żadnej innej aktywności telefonicznej kierując się błędnymi przekonaniami

– Jak prowadzić skuteczny Social Selling, aby to klienci dzwonili do nas z zapytaniami ofertowymi oraz polecali nas innym (przedstawię własne case study z portalu LinkedIn). A gdyby tak pomóc im dając sprawdzone w praktyce i potwierdzone badaniami naukowymi sposoby na zarządzanie emocjami oraz techniki skutecznego Social Callingu?

Social Calling to trening tego jak:

– radzić sobie ze stresem i presją

–  eliminować AutoSabotaż

– skutecznie wykonywać Cold Calling, aby otwierać lub zamykać sprzedaż

– skutecznie prowadzić Social Selling na LinkedIn

Efekty szkolenia:

– Umiejętność stosowania technik na poprawę nastawienia mentalnego

– Sprecyzowana grupa docelowa

– Opracowane treści sprzedażowych rozmów telefonicznych

– Znajomość zasad Social Sellingu na portalu LinkedIn + gotowa strategia

 

SZKOLENIE SKIEROWANE DO:

– Menadżerów zespołów sprzedażowych

– Dyrektorów sprzedaży

– Dyrektorów regionalnych

– Właścicieli firm bezpośrednio nadzorujących dział sprzedaży

 

BIO PRELEGENTA:

Karol Bartkowski – praktyk Cold Callingu B2B i Social Sellingu, czyli łączenia tego co skuteczne z tym, co ponadto daje nieograniczoną dźwignię. Uznany ekspert z 43 miejscem na liście 100 najbardziej wpływowych Social Sellerów w Europie. Prelegent wielu konferencji, podcaster, bloger i autor artykułów w najważniejszych czasopismach dla ludzi sprzedaży w Polsce. Sprzedawca z ponad 100 000 000 zł sprzedaży własnej. Mówca i trener z 18 letnim doświadczeniem oraz 2 letnim członkostwem w elitarnym Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców, a także ekspert i prowadzący Brian Tracy International.

list_alt

Agenda

  • 9:00 – 10:00 Techniki przygotowania mentalnego do Cold Calling

  • 10:00 – 11:00 Określenie grupy docelowej klientów z wykorzystaniem bardzo skutecznej i 3 elementowej techniki

  • 11:00 – 11:15 przerwa kawowa

  • 11:15 – 12:15 Jak dzwonić, czyli jak w oparciu a autorską technikę Unikalnej Rozmowy, znacząco zwiększyć skuteczność rozmów np. umawiać więcej spotkań oraz oczywiście zwiększyć sprzedaż.

  • 12:15 – 13:15 Sprzedażowe Odbieranie Połączeń – sprawdzona i bardzo skuteczna technika „naprowadzania” rozmówcy na sprzedaż lub na większą sprzedaż, gdy to on dzwoni do nas.

  • 13:15 – 13:45 – przerwa na lunch

  • 13:45 – 14:30 – Co to jest Social Selling i od czego zacząć?

  • 14:30 – 15:30 – Strategia w sprzedaży w social mediach – konkretne narzędzie do jej zbudowania, aby uniknąć mnóstwa błędów.

  • 15:30 – 15:45 przerwa kawowa

  • 15:45 – 16:30 Profesjonalny profil na LinkedIn – najważniejsze składowe.

  • 16:30 – 17:00 – Posty, które sprzedają – jak pisać ciekawe posty sprzedażowe oraz skąd brać pomysły i inspiracje.

  • 17:00 – Zakończenie

person_add

Rejestracja na warsztaty




Dane do faktury:







Copyright 2018 SocialCube. Wdrożenie