date_range

Data

2019-02-06

access_time

Godziny

10:00 - 17:00

place

Miejsce

ul. Łopuszańska 32 wejście F, Warszawa

credit_card

Cena

975 zł brutto (w tym 23% VAT)

perm_identity

Prelegenci

  • Adrian Gamoń
create

Opis

Opis warsztatu:

 

Celem warsztatu jest praktyczne wprowadzenie do budowy strategii komunikacji marki: poznanie najważniejszych składników strategii oraz sposobów ich łączenia w spójny i skuteczny plan komunikacji oraz aktualizacja wiedzy dotyczącej współczesnych trendów i sposobów komunikacji marketingowej w 2019 roku.

 

W pierwszej części uczestnicy zostaną wprowadzeni w zagadnienia związane z współczesnym spojrzeniem na markę (branding kulturowy), zostaną im przybliżone kluczowe reguły budowania marki, typowe błędy w zarządzaniu marką i zasady projektowania komunikacji. Na przykładzie własnych doświadczeń poznają również współczesną perspektywę narracyjną w spojrzeniu na człowieka i proces budowy relacji z marką.

 

W kolejnych dwóch częściach omówimy wspólnie model budowania strategii komunikacji marki. Na przykładach pokazane zostaną poszczególne etapy budowy strategii. Wywód będzie zarazem wprowadzał w aktualne trendy w marketingu na rok 2019 i zmiany w digital marketingu. W trakcie tej części uczestnicy również wykonają kilka ćwiczeń. Poznają także 2-3 przykłady od A do Z budowania strategii komunikacji marki.

 

W ostatniej części uczestnicy zostaną podzieleni na grupy (maksymalnie 4 osobowe) na bazie poznanego modelu i wiedzy z pierwszej części, wraz z pomocą prowadzącego, będą opracowywać koncepty strategii komunikacji dla marek (wspólnie wybranych) – finalnie, szkolenie zakończy się prezentacją konceptów i ich wspólną ewaluacją.

 

Warsztat skierowany jest do:

 

  • Pracowników działów marketingu.
  • Pracowników agencji kreatywnych.
  • Właścicieli firm i członków zarządów.
  • Osób chcących poznać, jak wygląda od środka tworzenie strategii komunikacji marki i jak może wyglądać współczesna komunikacja marketingowa.

 

Korzyści:

 

  • Uczestnik szkolenia będzie mieć świadomość roli i wagi strategii komunikacji w budowie skutecznej promocji. Praktyczna znajomość procesu budowania strategii to szansa na
    tworzenie skutecznych działań komunikacyjnych, które realizują cele biznesowe.
  • Uczestnik pozna 5-etapowy model budowania strategii komunikacji.
  • Uczestnik pozna w praktyce kluczowe składniki procesu tworzenia strategii marki.
  • Uczestnik pozna kluczowe trendy, metody i narzędzia pomocne w analizie biznesowej i planowaniu działań komunikacyjnych.
  • Uczestnik weźmie udział w praktycznych ćwiczeniach tworzenia strategii. Podczas szkolenia będzie mógł pracować na przykładzie własnej marki.

 

Bio prelegenta:

 

Adrian Gamoń – Strateg i konsultant ds. brandingu i social media / mówca i trener / filmowiec

 

WIERZY W MOC SŁÓW I ZNACZENIE NARRACJI, dlatego pomaga firmom, instytucjom i osobom budować wartościowe relacje i doświadczenia ze swoim otoczeniem biznesowym i społecznym.

 

Ponad 6 lat temu założył agencję Social Frame, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie marketingowe i wysokiej jakości treści. Współpracował z takimi markami jak Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Bytom, Śnieżka, sieć hoteli Ibis, Jerónimo Martins, Region Małopolska i Miasto Kraków. Utworzył również dwa unikatowe w Polsce kierunki studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”. Jako host organizuje spotkania LinkedIn Local Kraków.

list_alt

Agenda

  • 10:00 – 11:30 Wprowadzenie do strategii komunikacji marki

  • 11:30 – 11:40 Przerwa kawowa

  • 11:40 – 13:10 Składowe strategii komunikacji marki (I)

  • 13:10 – 13:40 Przerwa lunchowa

  • 13:40 – 15:10 Składowe strategii komunikacji marki (II)

  • 15:10 – 15:20 Przerwa kawowa

  • 15:20 – 17:00 Ćwiczenie warsztatowe z opracowania strategii komunikacji

person_add

Rejestracja na warsztaty




Dane do faktury:







Copyright 2018 SocialCube. Wdrożenie