date_range

Data

2019-03-28

access_time

Godziny

09:30 - 16:30

place

Miejsce

Łopuszańska 32, wejście F, Warszawa

credit_card

Cena

975 zł brutto (w tym 23% VAT)

perm_identity

Prelegenci

  • Maja Hołub
  • Marlena Stremler
create

Opis

Warsztat przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się, jak wykorzystywać media społecznościowe, aby skutecznie prowadzić działania marketingowo-sprzedażowe, oraz korzystać z LinkedIn jako narzędzia biznesowego.

 

Podczas warsztatów, na przykładach uczestników, omówimy zasady tworzenia w pełni profesjonalnego profilu osobistego i firmowego oraz strategię budowania sieci kontaktów i nawiązywania relacji biznesowych w sieci. Poruszymy również temat tworzenia angażujących treści, a także mierzenia efektywności działań. Warsztaty będą oparte na praktycznej i merytorycznej wiedzy, którą wykorzystamy podczas ćwiczeń i dyskusji.

 

Bio prelegentów:

 

Marlena Stremler

Zajmuje się Social Sellingiem i Content Marketingiem. Doświadczenie zdobywała w jednym z największych polskich wydawnictw prasowych. Dziś w swojej pracy skupia się na budowaniu wizerunku przywódców, realizując kampanie wizerunkowo-sprzedażowe w mediach społecznościowych.

 

Maja Hołub

Ekspert Content Marketingu i LinkedIn, bazujący w codziennej pracy na Social Sellingu. W SocialCube zajmuje się kontrolą jakości tworzonych treści. Wcześniej pracowała w agencjach badań rynku, aż swoją zawodową przyszłość związała z Content Marketing

list_alt

Agenda

  • 9:30 – 11:15 Jakie możliwości daje LinkedIn?

      • Jakich efektów biznesowych możesz się spodziewać?
      • Profil osobisty
      • Profil firmowy
      • Sales Navigator i Recruiter
      • Grupy
      • Komunikator
  • Twój profil osobisty

      • Warsztat – audyt profili uczestników
      • Jak dobrze uzupełnić profil?
      • Zostań ambasadorem swojej firmy
  • 11:15-11:30 przerwa kawowa

  • 11:30-13:00 Content Marketing

      • Jakie treści tworzyć na LinkedIn
      • Metodologia publikacji
      • Dobre praktyki tworzenia postów
      • Jak tworzyć angażujące artykuły
      • Video Marketing
      • Warsztat – Przygotowanie publikacji na LinkedIn
  • 13:00-14:00 przerwa lunchowa

  • 14:00-15:30 Dlaczego interakcje są kluczowe?

      • Polubienia, komentarze, udostępnienia – co i kiedy wybrać
      • Umiejętne nawiązywanie relacji na LinkedIn
      • Kultura LinkedIn – Dos and don’ts interakcji na LinkedIn
  • Analizowanie działań

      • Strategiczne prowadzenie profilu
      • Planowanie działań
      • Jak wyciągać wnioski?
      • Analityka publikacji
      • Narzędzia pomocne przy pracy na LinkedIn
  • 15:30-16:30 networking

person_add

Rejestracja na warsztaty

Rejestracja zakończona. Jeśli jesteś zainteresowany takim szkoleniem, napisz do nas: szkolenia@socialcube.pl

Copyright 2018 SocialCube. Wdrożenie