date_range

Data

2020-05-26

access_time

Godziny

10:00 - 17:00

place

Miejsce

ul. Łopuszańska 32, Warszawa, wejście F

credit_card

Cena

850 zł brutto (w tym 23% VAT)

perm_identity

Prelegenci

  • Paweł Mączka
create

Opis

Jedyny taki warsztat, który pokaże od A do Z, jak prowadzić efektywne działania Social Selling na LinkedIn. Paweł Mączka (Prezes SocialCube) podzieli się z Wami solidną dawką wiedzy i udzieli wielu praktycznych wskazówek. Pokaże Wam, jak wykorzystać LinkedIn do działań sprzedażowo-marketingowych, ale także jak wykorzystać ten kanał do budowania marek eksperckich pracowników.

 

Paweł Mączka zaprezentuje również podstawy Social Selling – jak budować w Social Media relacje, które przekujemy na sukces biznesowy. Następnie pokaże na przykładzie własnej firmy, w jaki sposób zaprojektował każdy z etapów skutecznej strategii sprzedaży.  Odkryje przed Wami pułapki i błędy, na które warto uważać, prowadząc działania sprzedażowe na LinkedIn.

 

Bez „marketing-bullshit”, tylko praktyczna i sprawdzona na własnej skórze wiedza!

 

LinkedIn Mastery Class to cykl trzech szkoleń, na które składają się kolejno „LMC – Podstawy LinkedIn”, „LMC – Wdrożenie programu Social Selling” oraz „LMC – Sales Navigator. To propozycja dla ambitnych osób, które chcą poznać LinkedIn od podszewki.

KUP TERAZ!

*Jeżeli sytuacja epidemiologiczna nie ulegnie poprawie, szkolenie zostanie przeprowadzone online.

list_alt

Agenda

  • 10:00 – 11:00

    • Podstawy social selling

    • Narzędziownia – programy przydatne w prowadzeniu działań na LinkedIn

    • Strategia skrojona na miarę Twojej firmy

  • 11:00 – 11:15

    • Przerwa kawowa

  • 11:15 – 12:45

    • Budowa sieci kontaktów na LinkedIn

    • Profesjonalny profil na LinkedIn

    • Nawiązywanie relacji biznesowych w sieci

  • 12:45 – 13:15

    • Przerwa Lunchowa

  • 13:15 – 14:45

    • Tworzenie angażujących treści

    • Budowanie marki i wizerunku eksperta

    • Wdrożenie programu Employee Advocacy

  • 14:45 – 15:00

    • Przerwa kawowa

  • 15:00 – 16:30

    • Przekuwanie relacji online w szanse sprzedażowe

    • Generowanie szans sprzedażowych

    • Analiza efektów, czyli jak nie spocząć na laurach

  • 16:30 – 17:00

    • Networking

person_add

Rejestracja na warsztaty




Dane do faktury:







Copyright 2018 SocialCube. Wdrożenie