date_range

Data

2020-02-20

access_time

Godziny

10:00 - 17:00

place

Miejsce

Warszawa, Łopuszańska 32F

credit_card

Cena

850 zł brutto (w tym 23% VAT)

perm_identity

Prelegenci

  • Kamil Mirowski
create

Opis

Rynek pracy się zmienia. Dziś to profesjonaliści wybierają, gdzie i z jakimi ludźmi chcą pracować, dlatego tak istotny jest wizerunek firmy oraz „szefa” jako dobrego pracodawcy. Employer branding staje się coraz ważniejszym elementem w strategii marketingowej wielu firm, a wśród kadry menadżerskiej prawdziwą koniecznością jest personal branding.

 

Media Społecznościowe w doskonały sposób mogą nie tylko wspierać proces budowania wizerunku dobrego pracodawcy. Pomagają również ułatwiać oraz przyspieszać procesy rekrutacyjne. Jest to szczególnie pomocne firmom, które prowadzą je w sposób ciągły. Social Media, a szczególnie LinkedIn, ułatwia poszukiwanie odpowiednich kandydatów, weryfikację kompetencji oraz przeprowadzanie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych itp.  W dzisiejszych czasach umiejętność wykorzystania Mediów Społecznościowych w procesie rekrutacji to niezbędna kompetencja każdego nowoczesnego rekrutera.

 

W trakcie tego szkolenia dowiesz się, jak prowadzić komunikację budującą wizerunek pracodawcy w Mediach Społecznościowych.
Dodatkowo omówimy ogólne zagadnienia związane z budowaniem osobistego wizerunku managera oraz członka zarządu, co ma w dzisiejszym świecie ogromny wpływ na budowanie pozycji marki.

 

Kup teraz!

list_alt

Agenda

  • 10:00-13:30 – MODUŁ I

    • 1. Digital Customer Journey – jak użytkowicy Internetu konsumują treści.

      W tym punkcie omówimy jak użytkownicy korzystają z sieci, ilu jest użytkowników sieci w Polsce, z jakich portali / kanałów korzystają, czy sufrują po sieci na urządzeniach mobilnych, czy na stacjonarnych.

    • 2. Podział mediów PO(S)E:

      • Media Paid (za jakie formy treści w sieci płacimy)
      • Media Owned (jakie kanały możemy założyć i posiadać sami)
      • Shared (kanały, którymi zarządzamy, ale nie do końca należą do nas)
      • Media Earned (jakie zewnętrzne formy komunikacji możemy pozyskać)
    • 3. Omówienie najpopularniejszych kanałów komunikacji Social Media:

      • Firmowy Blog (Own Media)
      • Social Media (Shared Media): Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter,
    • 4. Planowanie komunikacji:

      • Matryca komunikacji (stała/doraźna/zaplanowana/niezaplanowana)
      • Budowanie planu komunikacji: recycling treści, planowanie międzykanałowe,
      • Przykłady nieprzemyślanych komunikatów,
      • Kryzysy w social media – ogólne omówienie tematu,
      • Case Study ciekawych kampanii employerbrandingowych w Social Media
    • 5. Ćwiczenia warsztatowe w grupach:

      • Ćwiczenie „Szalone 8-mki” – masowa produkcja tematów do publikacji,
      • Przygotowanie planu komunikacji na podstawie wymyślonych pomysłów,
      • Przedstawienie planu komunikacji
  • 13:30-14:00 – przerwa lunchowa

    • 14:00-17:00 MODUŁ II

      • 1. Specyfika treści w Internecie:

        • Video w Internecie (formaty, dobre praktyki)
        • Grafiki / Infografiki / Zdjęcia (formaty, dobre praktyki)
        • Publikacje tekstowe (kiedy warto, jak je tworzyć i publikować)
        • Dłuższe formaty tekstowe (artykuły na blog, artykuły na linkedin)
      • 2. Podstawy budowania marki osobistej w sieci:

        •  Profesjonalny profil osobowy na LinkedIn (omówienie elementów profilu)
        • Osobista Strategia Komunikacji
      • 3. Prawne aspekty komunikacji w sieci

        • Prawo autorskie + pozyskiwanie materiałów z darmowych banków treści
        • Prawo do wykorzystania wizerunku (autorskie zdjęcia, umowy)
        • Prawo cytatu, czyli kiedy możemy użyć fragmentu tekstu, zdjęcia lub grafiki,
      • 4. Storytelling w publikacjach:

        • Struktura
        • Storytelling w różnych formatach (video, tekst, grafika)
        • Chemia mózgu (jakie hormony i neuroprzekaźniki wywołują emocje, jak je aktywować)
        • Case Study publikacji storytellingowych
      • 5. Darmowe narzędzia do produkcji treści:

        • Jasnopis – sprawdzanie trudności przygotowanego tekstu
        • Canva – proste, samodzielne przygotowywanie grafik
        • Piktochart – proste przygotowywanie infografik
        • Darmowe i płatne banki zdjęć,
      • 5. Ćwiczenie:

        • Tworzenie własnej publikacji na bazie pomysłów z modułu I,
        • Wykorzystanie darmowych narzędzi do przygotowania wybranego formatu,
        • Prezentacja przygotowanej publikacji,
        • Omówienie publikacji wszystkich grup
      • 6. Podsumowanie oraz pytania

    person_add

    Rejestracja na warsztaty

    Rejestracja zakończona. Jeśli jesteś zainteresowany takim szkoleniem, napisz do nas: szkolenia@socialcube.pl

    Copyright 2018 SocialCube. Wdrożenie