Komunikacja w social media

30 milionów Polaków to aktywni użytkownicy Internetu, a 60% z nich korzysta z mediów społecznościowych. Trudno zatem wyobrazić sobie komunikację marketingowo-sprzedażową bez wykorzystania tych kanałów, prawda? Jeżeli szukasz zespołu, który pomoże Ci poprowadzić profile w Social Media i zrobić z nich użytek – jesteś w dobrym miejscu. Wiemy, jak budować społeczności i z ich pomocą rozwijać biznes. Zbuduj rozpoznawalną markę i sprzedawaj więcej dzięki mediom społecznościowym!

Linkedin – company page

Profil firmowy na Linkedin to wizytówka organizacji. Przekazywanie eksperckiej wiedzy na podstawie case study, edukowanie Klientów, a także działania Employer Branding przynoszą realne korzyści biznesowe. ​ Linkedin to dziś największe medium biznesowe, oparte na budowaniu społeczności. Warto włączyć je do strategii marketingowo-sprzedażowej, aby dotrzeć bezpośrednio do decydentów, szczególnie tych z sektora B2B.

Linkedin – profil osobisty

Głównym kanałem komunikacji marki osobistej są dziś media społecznościowe. Już 92% ludzi bardziej ufa rekomendacjom osób niż marek. Wierzymy w kompetencje i doświadczenie wiarygodnych specjalistów – ludzi takich, jak my. ​ Budując markę eksperta możesz stać się ambasadorem swojej firmy lub pracodawcy. W myśl idei human to human najlepszą referencją są ludzie – to za pomocą marki eksperta budujemy relacje i wzbudzamy zaufanie Klientów.

Facebook – fanpage

W Polsce aktywnych jest obecnie 17 milionów użytkowników Facebooka*. Dla wielu firm stał się on głównym kanałem komunikacji z klientami. I Ty stań się bądź w stałym kontakcie z odbiorcami!​ Jak zapaść im w pamięć? Publikowanie wartościowych treści to najlepszy sposób. Pomożemy Ci zbudować społeczność, której zaangażowanie przełoży się na sukces biznesowy Twojej firmy.

Instagram – company page

Coraz chętniej komunikujemy się za pomocą obrazów ​ i filmów. Dobrze zaprojektowane treści angażują odbiorców oraz wzbudzają ogromne emocje! A jak wiadomo – większość decyzji zakupowych jest podejmowana właśnie pod ich wpływem.​ Wykorzystaj do tego Instagram – to kanał, który doskonale sprawdza się, gdy do narracji marki chcemy wpleść elementy stylu życia, pokazać produkt lub usługę w codziennym użytku, a nawet stworzyć kampanię Employer Branding. 

Twitter

Dynamicznie rozwijające się i zmieniające branże wymagają szybkiej komunikacji, również tej z klientami. Krótkie treści oparte o najnowsze tematy ​ – właśnie tym charakteryzuje się Twitter. ​ Medium gromadzi użytkowników z całego świata, którzy lubią być na bieżąco. Dzieląc się wiedzą, zyskasz lojalną społeczność o dużym potencjale biznesowym.

Copyright 2018 SocialCube. Wdrożenie