
#LinkedInPro Poznaj ankiety na LinkedIn!
Chcesz poznać opinię swoich obserwatorów i dowiedzieć się co sądzą o ważnych dla Twojego biznesu kwestiach? Dzięki nowej funkcjonalności…
04 listopada 2020-->
Chcesz poznać opinię swoich obserwatorów i dowiedzieć się co sądzą o ważnych dla Twojego biznesu kwestiach? Dzięki nowej funkcjonalności…
04 listopada 2020O tym, że obecność marki w mediach społecznościowych jest niezwykle ważna, zapewne słyszeliście już wiele razy. Czy jest…
18 września 2020Korzystając z Internetu, każdego dnia ulegamy sile wezwań do działania. Robisz zakupy online? Pobierasz materiały edukacyjne? Dołączasz do grona subskrybentów? Za każdą…
15 września 2020Nie wystarczy publikować posty na LinkedIn, aby nazwać się ambasadorem. Należy dodatkowo aktywnie budować markę eksperta…
10 września 2020Rok 2020 bez wątpienia można uznać za rok spotkań online. Znacznie przyczyniła się do tego pandemia koronawirusa, która na…
08 września 2020Media społecznościowe to dziś absolutny must–have w komunikacji z klientem. Pozwalają nie tylko na zapoznanie go z marką i jej wartościami, ale…
19 sierpnia 2020Jeśli poruszasz się w obszarze zarządzania projektami, to zapewne nie jest Ci obce określenie Design Thinking. Ta popularna metoda umożliwia kreację…
17 sierpnia 2020Każdy, kto chce budować markę osobistą w mediach społecznościowych, prędzej czy później zmierzy się oko w oko…
06 sierpnia 2020Sales Navigator to jedna z wersji premium LinkedIna. Pozwala on uporządkować i zaplanować działania, aktywności oraz interakcje z siecią kontaktów….
04 sierpnia 2020Komunikacja w mediach społecznościowych powinna wspierać sprzedaż, wzmacniać wizerunek marki, wyróżniać się na tle konkurencji i pomagać w budowaniu relacji z klientami. Nie wystarczy jednak po prostu publikować, aby nasze działania przynosiły…
24 lipca 2020Dobrze opowiedziane historie łączą ludzi. Budują nić porozumienia, skłaniają do dialogu i wzmacniają współdzielone wartości. W jaki…
01 lipca 2020Wiele osób zastanawia się, czy aby tworzyć teksty na dany temat, potrzebna jest wiedza specjalistyczna. Jakiś…
29 czerwca 2020Jak podnieść efektywność swojej pracy? Możesz wykorzystać do tego różnego rodzaju narzędzia. Od planowania, przez realizację,…
26 czerwca 2020Jak realizować działania Content Marketing, aby przynosiły efekty biznesowe? Przede wszystkim działając strategicznie. Określony plan, ustrukturyzowane i mierzone aktywności oraz wysokiej…
25 czerwca 2020Czy posty, artykuły czy filmy video mogą przysłużyć się dla biznesu? Jasne! Dziś podzielimy się z…
19 czerwca 2020Ostatni rok dla LinkedIna jest okresem wielu zmian i wprowadzania nowych funkcjonalności. Od jakiegoś czasu możemy korzystać m.in. z funkcji Teammates (w polskiej…
18 czerwca 2020Mówi się, że treści są paliwem dla marki. Pozwalają jej docierać do odbiorców, budzić refleksję i wchodzić w interakcję. Dobry…
08 czerwca 2020Czy w komunikacji firmowej promujesz swój zespół? Jeśli nie, to mam nadzieję, że ten artykuł przekona Cię…
21 maja 2020Nie wystarczy działać, żeby… zadziałało. Sprzedaż w mediach społecznościowych rządzi się swoimi prawami. Warto je poznać,…
15 maja 2020Reklama płatna na Instagramie, podobnie jak na innych platformach, umożliwia dotarcie do zdefiniowanej przez Ciebie grupy odbiorców i…
14 maja 2020Video marketing niezmiennie króluje w statystykach jako najskuteczniejsza forma przekazu w mediach społecznościowych. Nic dziwnego –…
12 maja 2020Dla wielu ambasadorów regularna aktywność w mediach społecznościowych to wyzwanie. Połączenie podstawowych obowiązków służbowych z aktywnością w…
07 maja 2020Dzisiaj budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych jest równie istotne, jak w realnym świecie. Bagatelizowanie roli social mediów w tworzeniu wizerunku…
22 kwietnia 2020Jeszcze do niedawna Instagram nie kojarzył się z biznesem. To jednak zaczyna się zmieniać, m.in. dzięki…
07 kwietnia 2020Czy da się przenieść całą współpracę biznesową do sieci? Jak zarządzać projektem i realizować zadania, gdy…
30 marca 2020Materiały filmowe stanowią już ponad 80% wszystkich publikowanych w internecie treści. [1] Video marketing stał się…
12 marca 2020LinkedIn to największa sieć społeczności zawodowej na świecie, z 645 milionami użytkowników w ponad 200 krajach*. Dlatego niezwykle…
06 marca 2020Employee Advocacy jest coraz bardziej popularnym trendem marketingowym, a dzieje się tak, ponieważ nikt lepiej nie wypromuje firmy w mediach społecznościowych, niż…
28 lutego 2020Skuteczne wprowadzenie programu Employee Advocacy do firmy wymaga strategicznego podejścia. Wyznaczamy cele, planujemy, przygotowujemy narzędzia dla…
21 lutego 2020Od autora: Poniższy artykuł w humorystyczny sposób traktuje użytkowników LinkedIna, potraktujcie go z przymrużeniem oka. 😉 Wielomilionowa społeczność LinkedIna zróżnicowana…
12 lutego 2020Wyobraź sobie swój pierwszy dzień pracy jako Specjalista ds. Contentu. Siadasz do komputera i dostajesz zadanie, żeby napisać post o automatyzacji administracji z Windows PowerShell. Jeśli…
11 lutego 2020Ludzie z branży, potencjalni Klienci i pracodawcy. Ich wszystkich, w sieci, spotykamy właśnie na LinkedIn! Chcemy…
28 stycznia 2020Storytelling w ostatnich latach zdobywa coraz większą popularność, a specjaliści z branży marketingowej coraz chętniej rekomendują go swoim…
16 stycznia 2020Facebook to obecnie jeden z najpopularniejszych kanałów Social Media na świecie. Platforma daje reklamodawcom dostęp do…
14 stycznia 2020O tym, że Instagram testuje ukrywanie polubień pod zdjęciami, media pisały już od maja 2019, gdy zaczęto przeprowadzać pierwsze…
20 grudnia 2019LinkedIn jest bardzo cennym narzędziem do nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami. Jest również bardzo przydatną platformą…
16 grudnia 2019Nawet najlepszy tekst jest niewiele wart, jeśli nie dotrze do odpowiednich odbiorców. Już nasza, marketerów, w…
12 grudnia 2019Skuteczne działanie w programie Employee Advocacy, to suma zaangażowania organizacji i pracownika. Przed wybraniem ambasadorów warto mocno się…
10 grudnia 2019Rola pracowników w strategii komunikacji marki rośnie. Są oni wiarygodnym źródłem informacji, a także najlepszą referencją…
29 listopada 2019Profesjonalne zdjęcia pracowników mogą stanowić część identyfikacji wizualnej firmy. Te z odpowiednim tłem, odpowiednio wykadrowane, z…
20 listopada 2019Jeśli bacznie obserwujecie nasze media społecznościowe, to zapewne zauważyliście, że przeszliśmy przemianę. A jeśli nie mieliście jeszcze okazji…
14 listopada 2019Czy zastanawialiście się, dlaczego promocja firm w social mediach idzie często w parze z budowaniem marek…
12 listopada 2019LinkedIn InMail to wysokiej jakości funkcja Sales Navigatora przesyłania wiadomości LinkedIn, która umożliwia wysyłanie wiadomości do…
10 listopada 2019Może zadajesz sobie czasem pytanie ” po co mi ten profil na LinkedIn?” Nie martw się, nie jesteś…
30 października 2019Strategia Inbound Marketing ma na celu wyjście naprzeciw oczekiwaniom odbiorców? Co to oznacza? Publikowanie i dostarczanie…
28 października 2019Na co dzień większość z nas zwraca uwagę na swój wizerunek. Chodzi tu zarówno o nasz wygląd zewnętrzny, ale także…
24 października 2019Jeszcze całkiem niedawno typowy proces sprzedażowy rozpoczynał się od tworzenia długich list telefonicznych w Excelu i “odhaczania” każdego z…
23 października 2019Regularne publikacje i merytoryczne treści to tylko niektóre z elementów składających się na skuteczne działania content marketingowe. Jak zaciekawić odbiorców, zbudować…
17 października 2019LinkedIn co kwartał wprowadza nowinki usprawniające korzystanie z darmowej platformy oraz dodatkowo płatnych rozszerzeń. Dzisiaj opiszę po krótce nowości związane z…
16 października 2019Według Jasona Hartmana „Twoja osobista marka to obietnica dla Twoich klientów… obietnica jakości, spójności, kompetencji i niezawodności.” Kreowanie i…
08 października 2019Już wiesz jak dostosować zaawansowane wyszukiwanie w Sales Navigator do swoich potrzeb. Masz listę potencjalnych osób, które pasują…
07 października 2019Video marketing to jeden z elementów składających się na strategię marketingową. Jak można go zdefiniować? „Są…
03 października 2019Każda firma ma w swoich szeregach ekspertów dysponujących wiedzą, którą można wykorzystać do promocji marki oraz budowy…
26 września 2019O tym, że warto mieć konto na LinkedIn, pisaliśmy już w wielu publikacjach. Jest to nasza wizytówka…
20 września 2019Jak powiedział Henry Ford: „Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy…
17 września 2019Niektórzy uważają, że pisanie jest sztuką. Ja jestem innego zdania – to rzemiosło, które wymaga pewnych…
12 września 2019Czy można zatrudnić zespół wartościowych pracowników tylko za pomocą mediów społecznościowych? Można. A w dodatku może…
04 września 2019Współczesny pracownik marketingu to prawdziwy człowiek renesansu – powinien być zarówno kreatywny, jak i analityczny. Aż 61% marketerów ocenia poprawę swojej zdolności…
02 września 2019Szukając firmy w Internecie często natrafiamy na jej fanpage na Facebooku, stronę www oraz wizytówkę utworzoną…
29 sierpnia 2019Wideo marketing cieszy się coraz większą popularnością w mediach społecznościowych. Format ten osiąga o wiele lepsze…
26 sierpnia 2019Zaawansowane wyszukiwanie LinkedIn jest niezawodnym narzędziem do szukania osób i / lub firm w celu pozyskiwania…
23 sierpnia 2019Czy zastanawiałeś się, czym na LinkedIn różni się wersja darmowa od wersji premium? Kiedy zdecydować się…
13 sierpnia 2019Inwestując czas i energię w prowadzenie komunikacji na LinkedIn warto zastanowić się, po co właściwie to…
08 sierpnia 2019Nie da się nie zauważyć, że social media coraz mocniej budują zaangażowanie klientów i kreują wizerunek…
07 sierpnia 2019Kiedy firma jest godna zaufania? Czy wtedy, gdy ma dobrze napisane treści i piękną identyfikację graficzną?…
29 lipca 2019Influencer marketing od lat unosi się na fali popularności. Coraz więcej marek decyduje się na promowanie swoich…
12 lipca 2019Komunikacja nigdy nie opiera się na krótkich sprintach. Aby przynosiła wymierne efekty, musi być jak maraton…
27 czerwca 2019Entuzjazm wzbudzony pierwszymi aktywnościami w social media, zasięgami, komentarzami i dyskusjami, szybko mija. Zadania związane z…
19 czerwca 2019Instagram to z pozoru kanał służący w głównej mierze do dzielenia się pięknymi zdjęciami z wakacji…
13 czerwca 2019Sama rejestracja na portalu społecznościowym trwa moment, ale uzupełnienie profilu jest już nieco bardziej czasochłonne i…
03 czerwca 2019Serwis dla profesjonalistów i biznesmenów święci dziś triumfy – przybywa użytkowników, a zaangażowanie rośnie z dnia…
20 maja 2019Tradycyjna sprzedaż już nie wystarczy Stosunkowo niedawno odkryto, że decyzje zakupowe mają przede wszystkim emocjonalny charakter,…
14 maja 2019Praca (zwłaszcza w branży mediów społecznościowych) wymaga od nas stałej aktywności i ciągłego bycia online. Dzisiaj…
30 kwietnia 2019Pracownicy odchodzą od szefów, a przychodzą do…? Najlepszą referencją kultury organizacji, jej wartości oraz poziomu kompetencji…
25 kwietnia 2019Nie oszukujmy się – nie zawsze mamy czas na budowanie swojej marki eksperta na LinkedIn. Przytłacza…
09 kwietnia 2019Content Marketing to proces, który skupia się na tworzeniu i dystrybucji treści. Celem jest zrozumienie i…
18 marca 2019Podobno żyjemy w erze obrazkowej. Treści w Internecie przeglądamy i oglądamy – konsumujemy je coraz szybciej….
13 marca 2019Social Selling i sprzedaż B2B na LinkedIn to temat, który już od ponad roku jest na…
05 marca 2019Wiele mówi się o tym, w jaki sposób Social Selling wspiera sprzedaż, umacnia świadomość i rozpoznawalność…
26 lutego 2019Proste, rzeczowe zdania, teza poparta argumentami, zwięzły język – idealny przepis na perfekcyjne treści? No cóż……
21 lutego 2019Aby skutecznie działać w programie Employee Advocacy, niezbędne jest zaangażowanie zarówno ze strony organizacji, jak i…
30 stycznia 2019Tworząc treści na bloga dbasz o to, aby były ciekawe, merytoryczne i angażujące. Ale czy wiesz,…
25 stycznia 2019Czy w tym roku czeka nas marketingowa rewolucja? Moim zdaniem raczej ewolucja – będziemy rozwijać zeszłoroczne…
07 stycznia 2019Nadszedł ten dzień! Kurs on-line, który tworzyłeś przez kilka miesięcy sam, czy też z grupą ludzi,…
03 stycznia 2019„Jeśli nie weźmiesz w swoje ręce własnego wizerunku online, wyniki Google zrobią to za Ciebie”, powiedział…
27 listopada 2018Social selling jest aktualnie dla wielu organizacji być albo nie być – to od obecności w…
22 listopada 2018Wiesz już, dlaczego warto wdrożyć strategię Employer Branding do swojej firmy. W tej części pokażemy Ci,…
11 października 2018Kreowanie wizerunku pracodawcy to proces, który raz rozpoczęty, nigdy się nie kończy. Organizacja nieustannie powinna dbać…
19 września 20181. Wyznaczanie strategii oraz celów Social Selling jest długofalową strategią, która musi iść w parze z…
17 września 2018Nie od dziś wiadomo, że za charyzmatycznymi przywódcami podążają tłumy. Nie trzeba jednak być Aleksandrem Wielkim…
29 sierpnia 2018Pracujesz w social media i chcesz wziąć dłuższy urlop? Zapewne doskonale zdajesz sobie sprawę, że media…
24 sierpnia 2018W lutym 2018 r. stronę Twittera odwiedziło 4,61 mln Polaków, czyli 16,51% internautów[1]! To publiczność, którą…
13 sierpnia 2018Czy wiesz, że niemal połowa użytkowników Internetu poszukuje treści związanych z produktami lub usługami jeszcze przed…
06 sierpnia 2018Emoji to jeden z “języków” na świecie, którym posługujemy się w mediach społecznościowych. Każdego dnia wysyłane…
27 lipca 2018Czy wiesz, że pracownicy mogą być skutecznymi influencerami promującymi firmę? Nikt nie zrobi tego lepiej niż…
23 lipca 2018Hashtagi swoją popularność zdobyły na Twitterze, Instagramie i Facebooku. To krótkie tagi, dzięki którym posty są…
04 lipca 2018„Najskuteczniejszy sposób na kształtowanie własnego życia to przystąpić do działania – i trzeba się tylko do…
26 czerwca 2018